return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 26)
View this Thread in Original format
Jappio
neuken =/ preparty

neuken = afterparty :toothless
jp
It's a private preparty with hookers, cocaine, booze and loud techno :o

Actually, Novotel will let us use the heated swimming pool on the roof :cool:
r0t8
ahh, heated swimming pool... that would also be good for the 'neuken'. with hookers of course. :tongue3
jp
You can come if you bring at least one nice tall redhead and/or a blonde partygirl with pink bikini

No fake please, we hate that

The party starts at 6pm :)
r0t8
ok i am on the hunt! :tongue2 i hope that partygirls in amsterdam are eager to tell foreign strangers of their swimsuit choice. :toothless
Phat B
just ask any partygirl if they want to go 'brommer kieke' with you:stongue:
djxtension
quote:
Originally posted by Phat B
just ask any partygirl if they want to go 'brommer kieke' with you:stongue:

lol :haha: :crazy:
basvh
Erg kansloos dat trouwen op IC. En daarna overnachten in het novotel?

Sjezus ik zou het toch wat romantischer aanpakken dan dat.

Maar anyway ik denk dat ik IC financieel niet ga redden. Ga denk ff sparen voor Extrema NYE. Wat ook wel frappant is dat ondanks de 2 voor 1 actie het nog niet uitverkocht is.
Phat B
quote:
Originally posted by basvh
Wat ook wel frappant is dat ondanks de 2 voor 1 actie het nog niet uitverkocht is.

ja dat is iets wat ze bij Id&t zelf niet willen zien, maar de teruglopende bezoekersaantallen liggen helemaal niet aan de hoge prijzen. De prijs heeft er natuurlijk wel mee te maken, maar de oorzaak ligt volgens mij bij een combinatie van ontbreken van consumentenvertrouwen (= weinig geld willen uitgeven) en t overschot aan (grote) feesten. Kijk maar voor december alleen al, het stikt van de feesten, die kunnen gewoon niet allemaal vol komen, ook niet traditionele feesten zoals Innercity of vorige week Dance Valley W.E.

ma goed, als id&t een goed consumentenonderzoek laat uitvoeren dan zou men het misschien sneller snappen... ik bied me aan:p
basvh
quote:
Originally posted by Phat B
ma goed, als id&t een goed consumentenonderzoek laat uitvoeren dan zou men het misschien sneller snappen... ik bied me aan:p

volgens mij zijn ze daar net mee bezig. Er stond enquete op hun site met 150 vragen.

Ach jah heel de commotie is wel lachen vind ik. Elke organisator heeft er wel iets over gezegd. Allemaal hebben ze wel een aantal goede opmerkingen maar niet 1 heeft voor mij de spijker op zijn kop geslagen. Trouwens id-t kan wel de prijzen in de toekomst gaan verlagen maar dan moeten ze wel met minstens een 10 euro prijsverschil aankomen. Als een feest met slechte line up opeens 35 euro kost i.p.v 40 dan koop ik nog steeds geen kaartje hoor. Ik denk dat ze beter terug kunnen gaan naar de basis. Minder dj's op de line up. Kleinere zalen, minder show, minder lampjes, meer muziek.

jp
Ach de balans zal zich vanzelf wel herstellen. In het voorjaar gaat het weer kriebelen en zal met massaal weer aan het feesten slaan. De economie zal ook weer aantrekken.

Voor mijn gevoel is het in de winter sowieso meer 'clubseizoen'
basvh
quote:
Originally posted by jp
Voor mijn gevoel is het in de winter sowieso meer 'clubseizoen'

Jah idd, ook door het feit dat de club-groove muziek deze winter best wel een hype beleeft speelt denk ik mee. Die muziek is ideaal voor in de clubs.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
Privacy Statement