|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Seven_PRX |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Seven_PRX, this is your ultimate chance for a date!!!! :wtf: :D |
Bedankt Matthijs voor de tip, maaaaaaaaar, ik heb mijn vriendin zo gek weten te krijgen om ff uit Bulgarije over te vliegen om dit feestje mee te pakken, en dan weer op maandag te vertrekken =P
Ben blij dat ik niet meebetaal aan haar vliegticket, anders begon de prijs van Innercity al op 400E voor me ;))
-7 |
|
|
| Remy D |
| lekkere naaistreek, haar wel overhalen maar niet meebetalen aan de ticket. Wat ben jij nou voor kutvriend en dan ook hier nog is proberen al die wijven te versieren met een kaartje.. :eek: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Net op ID&T Radio een deel van de line up gehoord:
En snel typen ;)
Yoshi Toshi (Progressive)
Max Graham
Remy
Deep Dish (4 Uur Set)
Nick Fanciulli
|
Waar is Remy uiteindelijk gebleven?? :(
Op PF staat nog steeds dat ie zal komen, maar blijkbaar is hier maar heel even sprake van geweest :whip: |
|
|
| Seven_PRX |
| quote: | Originally posted by Remy D
lekkere naaistreek, haar wel overhalen maar niet meebetalen aan de ticket. Wat ben jij nou voor kutvriend en dan ook hier nog is proberen al die wijven te versieren met een kaartje.. :eek: |
Halloooo, ten eerst loop ik hier geen wijven te versieren!!!
En een kutstreek haar toch over te halen? Waarom? Ik heb de ticket gekocht (voor IC). Heb helaas ff geen 350E meer over (voor vliegticket) om ff uit te geven aan een feest, is dus HAAR beslissing...
ALS ik echt een kutvriend was had ik d'r nu verteld niet te komen waardoor zij 350E voor niks betaald voor een vliegticket, en was dan met AngryGirl gegaan =P
Affin, dat doe ik dus nie'
-7 |
|
|
| Disney |
Andere line-up is niet helemaal compleet, dus bij deze nog een keer...
Main
21:00 Marcus & Faro
22:00 Lucien Foort
23:50 Erick Morillo
01:45 MarcoV
03:30 Ferry Corsten
05:15 Billy Nasty
Release Yourself
21:00 Tom de Neef
23:00 Carl Kennedy
00:30 Josh Wink
02:30 Roger Sanchez
04:00 Lisa Pure
Q-dance
21:00 DJ Ghost
22:00 Yves de Ruyter
00:00 Mark EG
01:00 The Prophet
02:15 DHHD
02:45 Dana
04:00 Alpha Twins
05:00 Technoboy
06:00 Promo
MGM Trance Hall
21:00 Jochen Miller
23:00 Tall Paul
00:45 Gabriel & Dresden
02:30 Rank 1
04:00 Blank % Jones
05:30 Cor Fijneman
Reactor
21:00 Vin-ill
23:15 Monika Kruse
01:00 Michel de Hey
02:45 Miss Kittin
04:30 Carlos Rios & Vincent de Wit
05:15 Chris Liebing
Yooshi
21:00 Redanka
23:00 Nic Fanciulli
01:00 Max Graham
03:00 Deepdish
Ex Porn Star
21:00 Zubrovka
23:00 Randy G Blomstar
00:30 Johnny Kelvin
01:00 Brian S
02:30 David Guetta
04:15 Real el Canario
05:45 Wiebtroath
4N
21:00 Christian Aron
22:30 Wix
00:00 D-Rashid/Madskillz ft Adrei Russo
01:30 Real el Canario
03:00 Chuckie
04:30 Jeremaine S
05:30 Partysquad
[edit]
Hmm... bij nader inzien is ie maar op 2 punten anders dan de eerder gepostte.. Miss Kittin en de tijden voor Roger Sanchez en Lisa Pure.
[/edit] |
|
|
| MaGiK54 |
| Mooie tijd voor G & D :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Mooie tijd voor G & D :) |
NIET dus! :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by tijs08
NIET dus! :whip: |
Waarom niet :nervous: |
|
|
| dromertje |
waarom niet ?
waarschijnlijk omdat ze tegelijkertijd draaien met max graham en dat is best zonde. |
|
|
| Frank-HH |
German TA....coming to Innercity:
- Frank-HH
- Oliver
- Stiffmaster
- Unknown
- MacPoison
- XeCUTionER
- maGu +1
- Silence + 3
- UNIT-er
- asdf
- Rockabye
- elricex |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Jappio
Kan me nog een setje herinneren waar Marco voor Armin draaide en dat setje was zeker niet verkeerd. Zie liever een trancy marco dan een beukende marco :) |
[off-topic]
Lovefields 2003? Was goeie set idd! Zet de mp3 anderhalf jaar na dato nog steeds regelmatig een keertje op.
[/off-topic] |
|
|
| Tim81 |
| Inderdaad, Lovefields 2003 was zeker wel de moeite om naar het verre zuiden te rijden...!! |
|
|
|
|