|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Ik heb net een kaartje gehaald :D
Goeie actie dit van ID&T! |
|
|
| Menno |
Marco V draait van 03.30 tot 05.15 in de Main dus dat wordt weer lekker knallen.:)
Ga morgen ook ff een kaartje halen, wereldactie van id&t! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Menno
Marco V draait van 03.30 tot 05.15 in de Main dus dat wordt weer lekker knallen.:)
Ga morgen ook ff een kaartje halen, wereldactie van id&t! |
Zeg als jij de draaitijden weet, post ze hier dan even :) |
|
|
| Freezel |
Gokje voor de main ;)
21:00 - 22:30 Marcus & Faro
22:30 - 00:00 Lucien Foort
00:00 - 01:45 Erick Morillo
01:45 - 03:30 Ferry Corsten
03:30 - 05:15 Marco V
05:15 - 07:00 Billy Nasty
Volgens het interview met Irfan tijdje terug op ID&T Radio zou iedere DJ 1 uur en 3 kwartier mogen draaien volgens mij :conf: Komt dan alleen niet uit met de tijden ;) |
|
|
| Asperge |
| Nu ga ik vandeweek ook maar een kaartje scoren:D |
|
|
| Jappio |
| idd mooie actie. Heb me zo toch weer over laten halen om toch te gaan, met een hele grote groep vrienden :) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
Gokje voor de main ;)
21:00 - 22:30 Marcus & Faro
22:30 - 00:00 Lucien Foort
00:00 - 01:45 Erick Morillo
01:45 - 03:30 Ferry Corsten
03:30 - 05:15 Marco V
05:15 - 07:00 Billy Nasty
Volgens het interview met Irfan tijdje terug op ID&T Radio zou iedere DJ 1 uur en 3 kwartier mogen draaien volgens mij :conf: Komt dan alleen niet uit met de tijden ;) |
Ik denk dat dit qua opbouw wel het meest logisch zou zijn ja :) |
|
|
| Remy D |
| Ik ging al maar nu is het alleen maar beter, 25 euro meer bier. Wat een helden bij Id&t. :D:D |
|
|
| Matthijs |
| Ik ga morgen ook een kaartje halen, voor de halve prijs vind ik het toch te interessant om niet te gaan. |
|
|
| Dj Lex |
Zit nog wel enig risico aan vast trouwens aan deze actie. Sinds UDC al die kaarten weggeeft voor oa Impulz, koop ik minder snel kaartjes voor UDC evenementen (op DV na).
Risico voor ID&T is nu dat bij een kleine prijsverlaging mensen geen kaartjes meer kopen, hopende op een actie als bij IC |
|
|
| M_Peror |
| Ik zat er al over te denken om te gaan maar dit is helemaal een duwtje in de goede richting... :D |
|
|
| Asperge |
| kaartje in the pocket:D |
|
|
|
|