return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 19)
View this Thread in Original format
r0t8
Ah cool, looks like a much larger place than the arena. Walking from place to place must take a long time. Thanks for the info. =)
Asperge
quote:
Originally posted by Esrem
Ik zeg idd meeten, vooraan, aan t begin van G&D

Ik ook, ook al moeten ze om 2100! Lekker springen in een lege zaal :p
Remy D
Meeten is wel leuk ja, denk dat ik wel erbij ben. Maarja je weet het nooit met mij natuurlijk. Maar wil zoiezo G&D wel ff zien. :D
Jappio
quote:
Originally posted by Remy D
Meeten is wel leuk ja, denk dat ik wel erbij ben. Maarja je weet het nooit met mij natuurlijk. Maar wil zoiezo G&D wel ff zien. :D

als jij naar die meeting komt dan kom ik niet hoor. Zie de vrouwen altijd gillend wegrennen als jij de zaal binnen komt :eyespop:
Remy D
quote:
Originally posted by Jappio
als jij naar die meeting komt dan kom ik niet hoor. Zie de vrouwen altijd gillend wegrennen als jij de zaal binnen komt :eyespop:

Nee man op ML was het ook leuk weet je nog! ;) Altijd lachen met zijn 2en. En op IC ben ik denk wel wat meer bij de tijd haha.
Jappio
Whaha inderdaad. Al ben ik wel blij dat je mn zusje net gemist hebt ;)

Nou misschien kom ik dan toch nog ff naar de meeting. ;)
Remy D
was je zus er ook, die had ik wel willen ontmoeten. :D Jammer, dan maar op innercity. :)
Jappio
Dan gaat ze niet mee :stongue:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D

Huh? Sinds wanneer vindt JIJ meeten leuk Remy?
Ik kan me nog een groot aantal posts herinneren bij andere meetings ooit waar je dingen zei als "TA-kneusjes" etc.
En kom nu niet met het simpele argument "Want jij bent er niet" (maar oke, dat wordt dan een inkopper nu).
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
Huh? Sinds wanneer vindt JIJ meeten leuk Remy?
Ik kan me nog een groot aantal posts herinneren bij andere meetings ooit waar je dingen zei als "TA-kneusjes" etc.
En kom nu niet met het simpele argument "Want jij bent er niet" (maar oke, dat wordt dan een inkopper nu).

Het blijft idd geweldig om onder het genot van een koud biertje de kneusjes van TA te bekijken. Echt apart volk, allemaal mans doen. hahaha

Seven_PRX
Ik heb een kaartje voor Innercity, waar ik met mijn vriendin naar toe zou gaan.

Nu gaat dat helaas niet door ivm. vele redenen, en aangezien niemand binnen mijn vriendenkring van Trance/House/Techno houdt, lijkt het er op dat ik alleen ga.

Hier lijkt me alleen niet erg veel aan, en ben dus eigenlijk op zoek naar een vrouw tussen de 25-35 (uit Amsterdam) om samen mee te gaan.

Ik heb het hier gewoon over een gezellige avond te hebben en te dansen, nothing else...

Ik ben zelf een jongen van 26, die er wel jonger uitziet.

Affin, als je interesse hebt om het kaartje te delen, stuur me een
e-mail op: [email protected].
SnuggLe
quote:
Originally posted by Seven_PRX
Ik heb een kaartje voor Innercity, waar ik met mijn vriendin naar toe zou gaan.

Nu gaat dat helaas niet door ivm. vele redenen, en aangezien niemand binnen mijn vriendenkring van Trance/House/Techno houdt, lijkt het er op dat ik alleen ga.

Hier lijkt me alleen niet erg veel aan, en ben dus eigenlijk op zoek naar een vrouw tussen de 25-35 (uit Amsterdam) om samen mee te gaan.

Ik heb het hier gewoon over een gezellige avond te hebben en te dansen, nothing else...

Ik ben zelf een jongen van 26, die er wel jonger uitziet.

Affin, als je interesse hebt om het kaartje te delen, stuur me een
e-mail op: [email protected].

-Jaap

:haha: :stongue:
Succes kerel, veel plezier op Innercity!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
Privacy Statement