|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| Iemand enig idee wanneer ze met een timetable komen? |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Iemand enig idee wanneer ze met een timetable komen? |
Ik zit er ook al op te wachten, het zou nu toch wel bekend moeten zijn... |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Seven_PRX
Ik heb een kaartje voor Innercity, waar ik met mijn vriendin naar toe zou gaan.
Nu gaat dat helaas niet door ivm. vele redenen, en aangezien niemand binnen mijn vriendenkring van Trance/House/Techno houdt, lijkt het er op dat ik alleen ga.
Hier lijkt me alleen niet erg veel aan, en ben dus eigenlijk op zoek naar een vrouw tussen de 25-35 (uit Amsterdam) om samen mee te gaan.
Ik heb het hier gewoon over een gezellige avond te hebben en te dansen, nothing else...
Ik ben zelf een jongen van 26, die er wel jonger uitziet.
Affin, als je interesse hebt om het kaartje te delen, stuur me een
e-mail op: [email protected]. |
Waarom zoek je eigenlijk alleen een vrouw? |
|
|
| Neil CB |
| quote: | Originally posted by Esrem
Waarom zoek je eigenlijk alleen een vrouw? |
Waarschijnlijk is hij hetero :happy2: |
|
|
| basd |
| En alleen kansloos op zoek naar easy . |
|
|
| HBtje |
| beetje ERRUG kansloos als je al een vriendin hebt, ook al zeg je dat je er verder niets mee wilt, dat het alleen voor de gezelligheid is... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Seven_PRX
Hoezo dat dan? |
Moet dat echt uitgelegd worden? |
|
|
| Seven_PRX |
| Ik zie het probleem niet helemaal... Een vriendin hebben en dan gewoon uitgaan met een ander, zonder er iets verder mee te willen, waarom zou dat een probleem moeten zijn? |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Seven_PRX
Ik zie het probleem niet helemaal... Een vriendin hebben en dan gewoon uitgaan met een ander, zonder er iets verder mee te willen, waarom zou dat een probleem moeten zijn? |
Sommigen van de studs hier kunnen zich dat gewoon niet voorstellen ;) :p |
|
|
| Esrem |
| Ik kan me t op zich wel voorstellen maar dan is nog steeds de vraag waarom kan er niet gewoon n jongen met je mee naar innercity als je er toch niets mee bedoelt, want dan zou er niet echt een verschil moeten zijn... |
|
|
|
|