return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 35)
View this Thread in Original format
jp
Voorproefje:

Vertigo
Ik vond het toch een matig feest... met de DJs/sets was voor zover ik kon horen zeker niks mis, maar de organisatie....

Er waren aan het einde een aantal hallen en meer aan het begin, om tussen die twee te wisselen MOEST je door een veel te smalle gang die op een gegeven moment een nog smaller punt had. Beide keren dat wij hier als groep doorheen gingen was het chaos daar, we stonden zelfs een keer 10 minuten lang stil terwijl er flink geduwd werd. Mensen raakten in paniek, geen pretje....

Daarnaast was er op bepaalde plekken veels te weinig zuurstof aanwezig, bij één van de zalen aan het begin (Volgens mij Chillout of progressive, we waren niet lang gebleven) was het erg zwaar ademen en bij het verhaaltje hierboven was het helemaal een ramp.

Daar kwam nogeens bij dat het allemaal behoorlijk vaag aanstond gegeven wat nou precies waar was en wie hoe laat waar precies draaide. Heel fijn.

......50 Cent om naar een onwijs goor toilet te gaan.......

.. Ik moet zeggen dat ik het geluid ook niet echt geweldig vond toen ik daar net was (tijdens G&D), maar later merkte ik dat niet meer op.. of was er misschien iets veranderd.

Ik heb me helaas veel beter vermaakt op TIC2, ik had hier toch wel wat meer van verwacht.
Freezel
WOW wat een superfeest :) Marco V en Ferry echt supersets :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Vertigo

.. Ik moet zeggen dat ik het geluid ook niet echt geweldig vond toen ik daar net was (tijdens G&D), maar later merkte ik dat niet meer op.. of was er misschien iets veranderd.

Geluid was in die zaal eng zacht vooral bij Tall Paul, bij G&D werd het al iets harder. Geluid daarentegen bij main en vooral bij Q-dance was :eyespop:
jp
Don't touch that Stereo :crazy:

Q-Dance stond snoeihard, niet normaal meer :nervous:
Vertigo
Wij zijn de Q-dance zaal ook maar hard voorbij gelopen, dat ging me echt iets té ver.

quote:
Originally posted by MaGiK54
Geluid was in die zaal eng zacht vooral bij Tall Paul, bij G&D werd het al iets harder. Geluid daarentegen bij main en vooral bij Q-dance was :eyespop:

Het geluid leek wel prima tijdens Rank1, dat trouwens ook een heerlijke set leverde... :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Vertigo
Wij zijn de Q-dance zaal ook maar hard voorbij gelopen, dat ging me echt iets té ver.

Het was wel de enige zaal waar iedereen van begin tot eind helemaal losging. Tis ook niet mijn ding, maar wel gaaf om te zien dat iedereen uit zijn plat ging daaro.
jp
Ok mijn taak is volbracht. Veel kijkplezier :)

http://dance.phono.nl/modules.php?s...lbum.php&page=1
Asperge
God wat een feest zeg! Wat heb ik me goed vermaakt!

Kwam rond half 10 binnen toen overal even rond gekeken en naar Lucien Foort gegaan, die wel lekker draaide! Maar wat toch niet helemaal mijn ding is.

Daarna ff bij Monika Kruse gekeken die opende met The sky was pink! Dat blijft een vette plaat!

Daarna Gabriel & Dresden... :crazy: :eyespop: Echt geweldig! Veel klappers gehoord als mindcircus, no one on earth, alive en hun remix van hello. Was redelijk veel ruimte daar vooraan dus dat was ook mooi! Dave kan het publiek goed vermaken, je ziet hem echt genieten, dan staat hij daar te zweven met zijn ogen dicht, prachtig om te zien! En dan begint ie oogcontact te zoeken, heel gaaf.

Daarna lekker gechilld bij yooshi(erg mooi al die banken en die rode vloer) totdat Ferry begon, en die zette me toch ook een sterk opgebouwde set neer! Veel gave platen gehoord(Made of sun, Synastheasia, Force of gravity, Sweet sorrow etc...), en natuurlijk New years day als klapper! Geweldig! Vond de dj booth leuk aangekleed met die gokkasten en die laser ertussen gemonteerd!

Daarna tot slot naar Deep dish, tering dat was echt waanzinnig, iedereen was het podium opgeklommen en we hebben daar staan dansen boven op de lip van ze(bij wijze van spreken dan)! Erg gave ervaring! En wat kunnen die lui mixen zeg! Ook het samplen is erg vet, bij flash dance liepen ze een minuut lang dat gitaartje te sampelen, prachtig hoe ze dat dan opbouwen! Enige nadeel was het einde, het leek alsof ze nog 1 toegift wilde doen maar dat de floor manager geen toestemming gaf ofzo. Beetje raar. Maar zeker een ervaring om niet te vergeten, sommigen hier kennen die foto van Sasha in Brazilie wel met al die fans op zijn lip waarvan er een zijn sigaret aansteekt, dat idee was het! Het leek net of ik een club was op het eind met een paar honderd man:D

Al met al een zeer geslaagde avond, aankleding was top, geen lange rijen en ik heb ook niet zo veel last gehad van fout volk. Bovendien werd het 1 richtingsverkeer gelukkig ook niet zo streng gecontroleerd zodat je makkelijk heen en weer kon lopen:p

Ja toch wel een 8,5! En nu lekker slapen! Fotos komen later op www.appics.tk
Glaniskanis
joejoe
ben dr ook weer :D

was idd vet feessie :)

Asperge
Gave foto's trouwens jp, ik krijg ze echt niet zo mooi, zal wel aan mijn camera liggen, of heb je soms nog tips voor de instellingen?

Hier een paar van mijn foto's"

Èn nog een filmpje van Deep dish: http://www.xs4all.nl/~wlkrei/MVI_5194.AVI

Meer op appics.tk
magrec
Jezus wat ziet die yooshi zaal er beroerd uit...wat een laag plafond :eyespop: zal wel lekker benauwd zijn geweest.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
Privacy Statement