|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| Jaap ik ben een onschuldig meisje van 15 en zou graag met je meewillen.. :) |
|
|
| Seven_PRX |
| Hehe, je bent NET te jong, tussen de 10 en 20 jaar slechts ;) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Seven_PRX
Hehe, je bent NET te jong, tussen de 10 en 20 jaar slechts ;) |
veel meiden van 13-17 zien er zo goed uit dat je bijna zou denken dat ze al 18 zijn..... |
|
|
| Seven_PRX |
Ben jij d'r een van HBtje?
En gefeliciteerd nog ;) |
|
|
| Smirnoff |
Als ik in de buurt ben kom ik wel meeten, kan het toch niet vinden.
Ik sms je wel jasper...
Op TIC heb ik in de trein terug smsjes geteld, het waren er 21 whaha !
:D |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Seven_PRX
Ben jij d'r een van HBtje?
En gefeliciteerd nog ;) |
ja
en thx
:p |
|
|
| Seven_PRX |
| Volgens je profile ben je nu toch 21? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Seven_PRX
Volgens je profile ben je nu toch 21? |
Mwjha maar ze liegt. Ze is geen 21. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwjha maar ze liegt. Ze is geen 21. |
Maar ze is wel megalekker!!! :eyes: |
|
|
| jp |
There we go again... :rolleyes:
:stongue: |
|
|
| HBtje |
iemand die mijn motto nog niet kent ?
:toothless |
|
|
| DJ Gerrit |
en ik ga er ook weer bij zijnn!!!
Vooral Gabriel en Dresden hebben mijn aandacht! :D |
|
|
|
|