return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 42)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Kaidreas
^hij kan niet draaien en hij is bovendien nog lelijk ook

:conf:

:rolleyes: :o
jp
Ik heb het helemaal niet over vroeger. Ik verklaar alleen waarom de sfeer anders aanvoelt dan 5 jaar geleden :o
Kaidreas
^ ik heb het over gielen e jos :D
of is ie misschien niet lelijk?
Jappio
quote:
Originally posted by Kaidreas
^ ik heb het over gielen e jos :D
of is ie misschien niet lelijk?

wtf heeft dat met zijn draaikunsten te maken? Of selecteren jullie belgen altijd op uiterlijk ofzo?

Maarruh mijn innercity was de beste van de laatste 3 jaar. Heeft er vast mee te maken dat ik behoorlijk lam was mwhehe. Maarruh waarschijnlijk omdat ik niet in de zalen ben geweest waar het erg druk was heb ik me er ook niet aan gestoord. Kon overal doorlopen en nog belangrijker, snel bier halen :)

kortom. Een leuk feest.
ahp2002
quote:
Originally posted by SnuggLe

Je moet totaal neit vergelijken! Altijd dat 'vroegah'. Wat een BULL. Vroeger was altijd alles beter, er is altijd wel IETS beter. Iedereen ervaart een feest zoals hij dat zelf doet, daar is niet goeds of fouts aan, je kan het totaal niet met elkaar vergelijken. En niets als je om 10 was gekomen of dat soort dingen. Dikke bull, appels met peren vergelijken!

Maar dat is toch vrijwel onmogelijk om niet te vergelijken met vroeger. Je gaat toch naar feesten met een bepaalde verwachting en zeker bij zo'n feest als innercity zijn de eerdere Innercity feesten waar je geweest bent een referentiekader naar mijn mening. Het gaat er niet om dat er altijd IETS beter moet zijn, het gaat gewoon om de algemene beleving van een feest en ja sorry, bij de vroegere innercity's waren die voor mij veel positievere belevingen, met mensen die tenminste konden blijven staan ipv constant out te gaan en mijzelf niet zorgen hoeven te maken of ik kon blijven staan in een massa mensen zonder dat ik gelijk aan een heizeldrama moet gaan denken.

mn opa heeft toch gelijk wat dat betreft :)
vtec junkie
Is this all the pictures you guys can provide???:disbelief
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Tja, Ferry Corsten '99 en Paul van Dyk '00. Dat waren mooie tijden. De muziek was toen gewoon het allerbelangrijkst...

Als je Innercity 99 vergelijkt met 2003 en 2004 was het maar een karige bende. Kijk de video maar eens. De Nederlander is verwend, het moet steeds groter en mooier want anders valt het tegen. Tja, in 99 was alles nog nieuw en kwamen er geen Breezertjes. Wat dan betreft lever je het samenhorigheidsgevoel in ten gunste van het spektakel. En dus loop je tussen de cowboyhoeden en ghb-bejaarden.

Voor het 'oude' gevoel zoek je een kleiner feest op, IC&Co zijn gewoon makkelijk verteerbaar vermaak: veel DJ's en verschillende sounds binnen handbereik.

Hier ben ik het echt 200% mee eens.
Dit is ook de reden dat ik na 2002 niet meer geweest ben.
Innercity 99 was voor mij ook echt de topper.
Toen kwam je nog in een zaal en voelde je nog de bass op je borstkas.
En al dat decor is wel allemaal heel erg leuk en aardig maar in 99 en 00 was er echt minimale rotzooi en super goeie muziek. Al dat decotr hoeft van mij echt niet.
2002 was opzich de techno nog goed. Daarna is het zwaar berg afwaards gegaan. Stond nog met Driekus (M5) met 4 andere achtergebleven technodebielen te stampen op Jay Denham...Zere voeten maar toch lekker doorgaan tussen de plastik bekertjes.
Het jaar daarvoor kippevel door een regen van breekstaafjes...machtig gezicht was dat. Duizenden lichtjes die door de lucht vlogen. Prachtig! Heb ik nergens meer gezien!
Wat nou zaal met laag plafond en 50 graden temperatuur..wat nou zalen kleiner maken door decor...wat nou zalen zo inrichten zodat het geluid slecht is? Toen was het nog kale zaal volgepropt met speakers en keihard ear abuse!..............het komt noooooooooit meeeeeeeeer terug.....
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Asperge
Humz dat vind ik raar want wij gingen zo rond 2en naar de yooshi tent om te chillen en wat van max graham mee te pikken en dat ging vrij snel vond ik 215 stonden we daar denk k. maarja ieder heeft zo zijn eigen beleving van een feest.

ja dat zeg ik ook, je quote me zelfs =>>> om 1 uur was het niet mogelijk en ik liep dus pas om 2 uur naar binnen....
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Stond nog met Driekus (M5) met 4 andere achtergebleven technodebielen te stampen op Jay Denham...Zere voeten maar toch lekker doorgaan tussen de plastik bekertjes.

Ey debiel, ik stond daar ook bij als progressivedebiel :p
Vette set van sander nog dat jaar op innercity.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
Ey debiel, ik stond daar ook bij als progressivedebiel :p
Vette set van sander nog dat jaar op innercity.

zo inderdaad niet meer normaal ja! :cool: wat een koningsset toen! Sander K heeft toen mijn feest gered! alleen maar top platen! zijn vetste set ooit voor mij persoonlijk! :tongue3

Dj Lex
Dat was idd zo'n super set. Dat was 1 van de sets van de avond toen!
tijs08
DT8 Project feat Andrea Britton - Winter (Max Graham Sidechain Mix)

dat was die tune volgens mij om 2:40 die Max draaide!! VET nummer weer!!

Ik vond het een leuk feest! :D voor die 27,50 ;)

Omdat we vroeg waren alles goed kunnen bekijken, heerlijk ingekomen met Redanka, die ook 1 waanzinnig vette plaat draaide rond 2250. Al met al niet heel veel last gehad van de drukte. Pleees was wel een ramp!
Eigenlijk alleen ff in de Trance gestaan met G&D, maar die zoals ik al verwachte, een tyvus set neerzette! De tering... die gasten kunnen produceren als de beste, maar ze moeten nog heel wat leren op gebied van draaien... :mad:

Dit is niet geheel hun eigen schuld, maar ook van die ontzettende eikel van ID&T die ze veel te laat had ingedeeld! Zoals eerder vermeld, na OVERDRIVE hadden we het wel gezien!

Toen heerlijk genoten bij Max Graham, die het eerste uur wel slap draaide, maar na dat uurtje kwam hij goed los! Jammer dat ik Believe (wanner heeft hij deze dan godsamme gedraaid Emre??) niet heb gehoord.

Daarna even bij Lex met aanhang staan feesten bij Ferry, was wel goed te doen. Daarna terug naar Deep Dish! Wat kunnen die gasten suffe progressive draaien zeg! Niet normaal! Het vreemde is dat ze om de zoveel platen ineens een ontzettende knaller er tussendoor gooien... die er eigenlijk helemaal niet tussen past! Maar goed, ik blij natuurlijk.
We gingen om half 7 weg en nog net de knaller van Deep Dish's set: Steve Lawler vs King Unique feat Rowetta - Souls On Ice mee kunnen pikken! :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 
Privacy Statement