|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Deze actie betekent wel weer volgepropte gangen en enorme massa's op de dansvloer... Dat is dan weer een minpuntje, verder goeie actie! Al geven ze dus gewoon toe dat wij de afgelopen jaren gewoon veel te veel geld hebben betaald voor al die feesten :rolleyes: SCHADEVERGOEDING!! |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Tim81
Deze actie betekent wel weer volgepropte gangen en enorme massa's op de dansvloer... Dat is dan weer een minpuntje, verder goeie actie! Al geven ze dus gewoon toe dat wij de afgelopen jaren gewoon veel te veel geld hebben betaald voor al die feesten :rolleyes: SCHADEVERGOEDING!! |
Zal wel mee vallen want er worden niet meer kaartjes verkocht dan normaal!
En als G&D maar niet om 2100 moeten:whip: |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Tim81
Deze actie betekent wel weer volgepropte gangen en enorme massa's op de dansvloer... Dat is dan weer een minpuntje, verder goeie actie! Al geven ze dus gewoon toe dat wij de afgelopen jaren gewoon veel te veel geld hebben betaald voor al die feesten :rolleyes: SCHADEVERGOEDING!! |
| quote: | 1. Wordt het nu niet te vol?
Nee. Doordat je met 1 kaart met twee personen naar binnen kan zullen wij maximaal de helft van het van het aantal kaarten verkopen waardoor er dus niet meer mensen binnen zijn dan vorig jaar. Niemand hoeft dus bang te zijn dat er opeens veel te veel mensen naar binnen kunnen en het te druk wordt. Als de beschikbare kaarten zijn verkocht wordt de verkoop stopgezet. |
|
|
|
| Smirnoff |
| Nouja mensen tot de 18e ! :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zit nog wel enig risico aan vast trouwens aan deze actie. Sinds UDC al die kaarten weggeeft voor oa Impulz, koop ik minder snel kaartjes voor UDC evenementen (op DV na).
Risico voor ID&T is nu dat bij een kleine prijsverlaging mensen geen kaartjes meer kopen, hopende op een actie als bij IC |
Het verschil met deze actie en die van UDC is dat ID&T ook van plan is om in de toekomst de prijzen laag te houden (dat zeggen ze iig), als je strak idd nog maar 25 euro voor een feest hoeft te betalen raakt het wel uitverkocht. Gratis kaartjes weggeven voor feesten is altijd slecht voor je naam, ik denk dat deze actie wel een slimme tussenoplossing is |
|
|
| TranceFool |
| Laten we niet vergeten dat de prijzen van ID&T over het algemeen wel een stukje hoger liggen dan die van UDC. Dus dan kan ID&T wel blij doen van wij gaan prijsverlagingen van 10-15% invoeren maar dan zitten ze volgens mij gewoon op het niveau van UDC. |
|
|
| basd |
| En of de toegangsprijzen van dit soort grote feesten in de toekomst weer terug gaan naar een eurootje of 25 geloof ik eerlijk gezegd al helemaal niet. |
|
|
| Dj Lex |
| Deze actie krijgt de tent wel vol trouwens. Heb van meerdere mensen gehoord dat ze het nu wel zien zitten en de meeste gaan niet vaak naar een feestje. |
|
|
| basvh |
| kijk 10 tot 15 % is 4-7 euro. Nou met die toekomstie prijsverlaging trek je mij echt niet opeens over de streep hoor. |
|
|
| djdavid |
wilde dit jaar sowieso weer es naar innercity gaan, maar dit maakt t helemaal aantrekkelijk :D
zal alleen wel weer stampensvol worden in die loopgangen nu... :( |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by djdavid
wilde dit jaar sowieso weer es naar innercity gaan, maar dit maakt t helemaal aantrekkelijk :D
zal alleen wel weer stampensvol worden in die loopgangen nu... :( |
Lezen is een kunst, of niet? |
|
|
| @win |
| Ik denk juist dat de logistiek een stuk beter wordt als vorig jaar. Toen moest je via dat hele auditorium je weg banen, omdat de gang achter de q-stage gesloten was. Om de west- en zuidhal dit jaar twee aparte zalen zijn gooien ze die gang achter de zuidhal denk ik weer openen en dan is er niks aan de hand :) |
|
|
|
|