|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
Na Mysteryland ownt udc nu ook Innercity mwahaha :D
maar opzich wel leuke namen, weet nog niet of ik ga. Denk dat ik de time table afwacht mocht die goed vallen dan ga ik wel |
UDC ownt IC? Dacht het niet.
Dit is beter dan die veredelde Impulz.
Maar dan nog; heb blijft te groot.
Beetje goedkoop overigens om alle mensen die een show hebben bij ID&T op de main te zetten.
Doordat Tiesto en Armin er niet zijn KAN het wel eens wat rustiger worden, met de concurrentie van UDC erbij. KAN zeg ik , want het klootjesvolk dat normaal nooit naar feesten gaat komt toch wel.
Net ook de nieuwe ID&T mag. gelezen. Best aardig, begin een beeeeeeetje meer respect voor ID&T te krijgen. Bv dat ze mensen zoals de Audio Bullys boeken (op een overigens VEEL te duur feest genaamd Convertible). |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
UDC ownt IC? Dacht het niet.
Dit is beter dan die veredelde Impulz.
Maar dan nog; heb blijft te groot.
Beetje goedkoop overigens om alle mensen die een show hebben bij ID&T op de main te zetten.
Doordat Tiesto en Armin er niet zijn KAN het wel eens wat rustiger worden, met de concurrentie van UDC erbij. KAN zeg ik , want het klootjesvolk dat normaal nooit naar feesten gaat komt toch wel.
Net ook de nieuwe ID&T mag. gelezen. Best aardig, begin een beeeeeeetje meer respect voor ID&T te krijgen. Bv dat ze mensen zoals de Audio Bullys boeken (op een overigens VEEL te duur feest genaamd Convertible). |
Line up DV winter is echt wel beter dan deze line up hoor. Lijkt wel of ze al het geld hebben gestoken in deep dish en de main maar wat minder dan ofzo :p |
|
|
| ahp2002 |
| Ik vind de IC line-up echt waanzinnig goed hoor, voorkeur boven Dance Valley. En het feit dat ID&T strakker organiseert dan UDC, dat er nog weleens een puinhoop van wil maken (zie Impulz Indoor vorig jaar). Wordt toch Innercity dan he :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Ben het met magrec en basvh eens, de line up van D.V. is beter als die van Innercity. |
|
|
| jp |
Marco V
Erick Morillo
Ferry Corsten
Promo
Prophet
Alpha Twins
Yves De Ruyter
Blank & Jones
Gabriel & Dresden
Max Graham
Deep Dish
Roger Sanchez
Josh Wink
Michel de Hey
Chris Liebing
Monika Kruze
Leuk :) |
|
|
| M_Peror |
| Ik moet eerlijk zeggen, deze line-up valt me niet tegen. Vind die van DV Winter wel nog beter, maar daar kan ik niet heen dus dat is geen optie. Dit wel. FF over nadenken toch maar... |
|
|
| SaBi |
| Ik sluit me ook aan bij Snuggle....line-up is zeker niet verkeerd . Maar het wordt toch weer een massa gebeuren . En daar ben ik toch te oud voor geworden :happy2: ;) |
|
|
| basvh |
| ik hoorde iemand zeggen dat de line up niet 100% volledig is en dat ze nog met een aantal namen bezig zijn |
|
|
| Magic83 |
| Zeker wel toffe line-up. Nog nooit Innercity geweest, moet er toch een keer van komen :toocool: Lijkt alleen wel of het steeds duurder wordt :whip: |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by Magic83
Zeker wel toffe line-up. Nog nooit Innercity geweest, moet er toch een keer van komen :toocool: Lijkt alleen wel of het steeds duurder wordt :whip: |
inflatie :p
hmm zit ook te denken of ik er naar toe ga, wil er best wel heen.
waar kan ik de lineup zien van Dance Vally winter? |
|
|
| Dj Lex |
| Genoeg leuke namen om te gaan. Ik ben er zeker bij! |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by Massive84
inflatie :p
hmm zit ook te denken of ik er naar toe ga, wil er best wel heen.
waar kan ik de lineup zien van Dance Vally winter? |
Dance Valley...UDC...udc.nl? :o |
|
|
|
|