return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 45)
View this Thread in Original format
Phat B
had em ook zien staan ja.
op zich wel aardig, ma wel voor de hand liggend natuurlijk.:o

wat ik altijd zo jammer vind bij de id&t cd's is dat t zo nep gemixed is. Bedoel, das toch geen echt mixen meer, gewoon niet mooi.
Deden ze het maar zoals vroegah, toen Marco V en Benjamin nog de IC-ceedee mixte, of Ferry Corsten...

ma ja, is makkelijk cashen zo voor id&t, van elk feest n cd met standaardnummers die logischerwijs op t feest n hit waren, kan je makkelijk vantevoren guessen. doe er wat algemene foto's bij en hop, t verkoopt weer. Paar weekjes later de dvd erachteraan, want iedereen wil natuurlijk wel zien hoe leuk t was he... zie je minicompilaties met alleen de allerallerleukste momenten zonder de echte muziek, scheelt id&t weer rechten die ze motten betalen.

ma-ku-luuuuuk:rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by Phat B
had em ook zien staan ja.
op zich wel aardig, ma wel voor de hand liggend natuurlijk.:o

wat ik altijd zo jammer vind bij de id&t cd's is dat t zo nep gemixed is. Bedoel, das toch geen echt mixen meer, gewoon niet mooi.
Deden ze het maar zoals vroegah, toen Marco V en Benjamin nog de IC-ceedee mixte, of Ferry Corsten...

ma ja, is makkelijk cashen zo voor id&t, van elk feest n cd met standaardnummers die logischerwijs op t feest n hit waren, kan je makkelijk vantevoren guessen. doe er wat algemene foto's bij en hop, t verkoopt weer. Paar weekjes later de dvd erachteraan, want iedereen wil natuurlijk wel zien hoe leuk t was he... zie je minicompilaties met alleen de allerallerleukste momenten zonder de echte muziek, scheelt id&t weer rechten die ze motten betalen.

ma-ku-luuuuuk:rolleyes:


Mjwha ze doen het al 10 jaar. Die Thunderdome cd's zijn ook gewoon door een prog getrokken. :) maarja, als een dj mixt dan wil hij waarschijnlijk zelf ook heel wat centjes hebben. Nu hoeven ze dach ik alleen maar Buma te dokken.
eieregooie
quote:
Originally posted by M_Peror
't Heerst geloof ik :toothless


Ik ben ook al ziekies vandaag...
jp
quote:
Originally posted by New Wave
Mjwha ze doen het al 10 jaar. Die Thunderdome cd's zijn ook gewoon door een prog getrokken. :) maarja, als een dj mixt dan wil hij waarschijnlijk zelf ook heel wat centjes hebben. Nu hoeven ze dach ik alleen maar Buma te dokken.


Overigens zijn de Thunderdome CD's samengesteld door Mental Theo :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Phat B
had em ook zien staan ja.
op zich wel aardig, ma wel voor de hand liggend natuurlijk.:o

wat ik altijd zo jammer vind bij de id&t cd's is dat t zo nep gemixed is. Bedoel, das toch geen echt mixen meer, gewoon niet mooi.
Deden ze het maar zoals vroegah, toen Marco V en Benjamin nog de IC-ceedee mixte, of Ferry Corsten...

ma ja, is makkelijk cashen zo voor id&t, van elk feest n cd met standaardnummers die logischerwijs op t feest n hit waren, kan je makkelijk vantevoren guessen. doe er wat algemene foto's bij en hop, t verkoopt weer. Paar weekjes later de dvd erachteraan, want iedereen wil natuurlijk wel zien hoe leuk t was he... zie je minicompilaties met alleen de allerallerleukste momenten zonder de echte muziek, scheelt id&t weer rechten die ze motten betalen.

ma-ku-luuuuuk:rolleyes:


Gezeik vind ik. Het is toch een commercieel bedrijf... En die proberen altijd nog zoveel winst te maken. Zou ik ook doen. En op dit moment lukt het ze ook nog aardig.

Jij als simpel zieltje kan toch zelf kiezen of je die CD koopt of niet. En in dit geval koop je dan lekker een andere CD. Probleem opgelost...
Phat B
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
...Jij als simpel zieltje...


hoe weet je dat???;)

ja tuurlijk is id&t commercieel bezig, dat hoef je mij nie te vertellen, ma t gaat mij erom dat er grenzen zijn. t product moet voorop blijven staan, niet hoe maken we zo snel mogelijk winst.

of is dat n denkbeeld van de vorige eeuw?:nervous:
ahp2002
het grappige aan die cd's is dat er bijna geen een track gedraaid is op t feest zelf. Op een innercity cd kunnen deze tracks nog wel.. Was bij de eerste edities wel anders :)

Bij Sensation was t werkelijk een aanfluiting hoor haha, geen trance programmeren op Sensation, maar wel 90% trance op de cd zetten.

Maar goed, cdtjes moeten verkocht en mensen willen herkenbare hitjes dus vandaar deze tracklist.

en high nrg heeft gelijk. tis niet voor de serieuze liefhebber :)
SnuggLe
High_NRG heeft helemaal gelijk, discussie is ook gewoon niet nodig.
Al is het een baggercd met allemaal hitjes (ik vind the Fruit ook echt een zaadnummer overigens), ID&T speelt zoals ALTIJD gewoon op safe...money is what makes the world go round.
djxtension
quote:
Originally posted by SnuggLe
High_NRG heeft helemaal gelijk, discussie is ook gewoon niet nodig.
Al is het een baggercd met allemaal hitjes (ik vind the Fruit ook echt een zaadnummer overigens), ID&T speelt zoals ALTIJD gewoon op safe...money is what makes the world go round.


Zonder centjes geen feestjes....
jp
Geen Innercity DVD?

En ook al geen Qlimax DVD :(

Hitman
quote:
Originally posted by jp
Geen Innercity DVD?

En ook al geen Qlimax DVD :(


dvd's zijn alweer yesterday...

cassette bandjes komen volgend jaar weer helemaal terug:eek:
jp
Ah back to the oldschool. heel goed plan :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 
Privacy Statement