|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Original
Max Graham en G&D op de zelfde tijd is wel klote! die wou ik beide zien.
:( |
ja, erg klote! en Redanka al om 21.00, dat betekend vroeg aanwezig zijn... :) |
|
|
| Kaidreas |
zijn videocamera's toegelaten???
alle zo'n handcameratje bedoel ik he. Niet zo'n mega grote op een statief e :D |
|
|
| Original |
21:00 Redanka
22:30 Nic Fanciulli, Yves de Ruyter OF Monika Kruse
01:00 Max Graham OF Gabriel & Dresden [Klein dillema]
03:30 Ferry Corsten
05:00 Blank & Jones OF Chris Liebing
06:00 Promo
Denk dat dit em word. |
|
|
| AngryGirl |
Hello! I'm flying out of New York for this event and just found out it is sold out!! Does anybody have extra ticket to sell or want to share one ticket (and price of course) ? Let me know ..
thanx a lot |
|
|
| AngryGirl |
Hello! I'm flying out of New York for this event and just found out it is sold out!! Does anybody have extra ticket to sell or want to share one ticket (and price of course) ? Let me know ..
thanx a lot |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by AngryGirl
Hello! I'm flying out of New York for this event and just found out it is sold out!! Does anybody have extra ticket to sell or want to share one ticket (and price of course) ? Let me know ..
thanx a lot |
Seven_PRX, this is your ultimate chance for a date!!!! :wtf: :D |
|
|
| jp |
| Every problem solves itself at TA :toocool: |
|
|
| @win |
21.00 Binnenkomen en rondkijken
23.00 Tall Paul
00.45 Gabriel and Dresden
02.30 Marco V
03.30 Ferry Corsten
05.15 Deep Dish/Roger Sanchez
Zoiets zal het dan maar worden :) |
|
|
| HardKiller |
Mijn plan:
21:00 - 00:45 ??
00:45 - 01:45 Gabriel & Dresden, MGM Grand Trance
01:45 - 05:15 Marco V & Ferry Corsten, Main
05:15 - 06:00 Chris Liebing, Reactor
06:00 - 07:00 Promo, Q-Dance
Ben benieuwd of het gaat lukken.. |
|
|
| Freezel |
Ongeveer zoiets:
21:00 Binnenkomen, beetje rondkijken
22:00 Redanka
23:00 Nic Fanciulli / Tall Paul
00:45 Gabriel & Dresden
01:45 Marco V
03:30 Ferry Corsten
05:15 Deep Dish/Roger Sanchez |
|
|
| Phat B |
keb elk jaar de grootste plannen, en ben uiteindelijk blij als ik 2 of 3 van mn geplande dj's kan zien:p
zolang ik maar Erick Morillio en Gabriël & Dresden zie en hoor, ben ik allang tevree :happy2: |
|
|
| Dj Lex |
21 :00 Redanka
23 :00 Nic Fanciulli/Tall Paul
00 :45 Gabriel & Dresden/Marco V
02 :00 Max Graham
03 :30 Ferry Corsten
05 :15 Deep Dish
Jammer dat drie djs die ik wilde zien rond dezelfde tijd draaien. Marco V valt waarschijnlijk af, omdat ik hem liever als afsluiter had gezien, dan midden op de avond. Marco komt midden op de avond wat minder tot zijn recht, zeker met Ferry na hem. Verder denk ik dat het een keuze wordt tussen G&D en Max Graham, zal wel van beide een uurtje worden. |
|
|
|
|