|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Gonzo |
Hopende op een 4 hours set van Väth in de techno-zaal en een progressive line-up met Matthew Dekay & Sander Kleinenberg. Dan ben ik tevreden.
Niet teveel gevraagd lijkt me? :o |
|
|
| SnuggLe |
Ik ga er 100% niet heen, OOK niet als ineens Sasha er is met Sander K en ook nog Pascal FEOS, Alexander Kowalski en wie dan ook. Ook met die namen lijkt mij dit geen topfeest door een mengeling van zaalindeling, vele lopen, ID$T, de prijs en het publiek.
......maar toch ben ik wel benieuwd of ID&T mij kan verassen! |
|
|
| HBtje |
| dag daarvoor Paul van Dyk's birthdayparty in Berlijn, in nieuwe club ergens.... met Paul van Dyk 9 uur en Ferry Corsten 2 uur wordt dit veel vetter en intiemer dan zo'n supergroot feest waar je uren in de gangen staat, zoals vorig jaar richting de main... en 20 djs die je wel zou willen zien, waarvan je er uiteindelijk toch maar 5 of 6 werkelijk ziet. Dus 95% zeker geen Innercity dit jaar |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
dag daarvoor Paul van Dyk's birthdayparty in Berlijn, in nieuwe club ergens.... met Paul van Dyk 9 uur en Ferry Corsten 2 uur wordt dit veel vetter en intiemer dan zo'n supergroot feest waar je uren in de gangen staat, zoals vorig jaar richting de main... en 20 djs die je wel zou willen zien, waarvan je er uiteindelijk toch maar 5 of 6 werkelijk ziet. Dus 95% zeker geen Innercity dit jaar |
Zeg HB, waar is heb bij jou 'mis' gegaan? Eerst bezocht je 0,0 feesten toen je hier 1,5 jaar geleden zat, nu ineens erg veel, maar altijd in het buitenland. Waarom niet in NL en waarom zien wij nooit leuke verslagen/foto's e.d?? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zeg HB, waar is heb bij jou 'mis' gegaan? Eerst bezocht je 0,0 feesten toen je hier 1,5 jaar geleden zat, nu ineens erg veel, maar altijd in het buitenland. Waarom niet in NL en waarom zien wij nooit leuke verslagen/foto's e.d?? |
Hij is genationaliseerd tot Duitser ;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hij is genationaliseerd tot Duitser ;) |
Beter dan! :p ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hij is genationaliseerd tot Duitser ;) |
Ik wilde het niet zeggen ;) |
|
|
| New Wave |
| Snuggle gaat alleen als hij gratis naar binne kan:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Snuggle gaat alleen als hij gratis naar binne kan:p |
Zelfs dan niet denk ik :) Voor ID&T feesten koop ik in ieder geval zeker GEEN kaarten. 2002 geweest omdat ik nog 100 ID&T munten had ivm werken voor ID&T.... dus die moest ik kwijt. Verkocht had ik mijn kaartje en kon ik gratis drinken :) Maar dat feest was toen ruk.
Maar GRATIS is wel makkelijk ja. Maar dan ga ik dit jaar nog niet, of de lineup moet toch ineens ZWAAR vet zijn. Kaartje kopen zeker niet. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
of de lineup moet toch ineens ZWAAR vet zijn. |
De meeste dromen zijn bedrog.
Ik las zelfs trouwens een post van Juxk..wat kan hij zeiken zeg.....laat ze lekker ouwe. Waar maken we ons druk om :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
De meeste dromen zijn bedrog.
Ik las zelfs trouwens een post van Juxk..wat kan hij zeiken zeg.....laat ze lekker ouwe. Waar maken we ons druk om :p |
He smoelen jah! Respect voor de Jukx, anders gaan we je knuppelen!
Jukx kerel, welke feestjes heb jij de laatste eeuwen bezocht?
Hou ons eens op de hoogte van goede technofeestjes, dan kunnen die lelijke tim en die saaie sjinees ook weer een keer feesten. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zeg HB, waar is heb bij jou 'mis' gegaan? Eerst bezocht je 0,0 feesten toen je hier 1,5 jaar geleden zat, nu ineens erg veel, maar altijd in het buitenland. Waarom niet in NL en waarom zien wij nooit leuke verslagen/foto's e.d?? |
tja ach in nederland hangt er, vind ik, minder sfeer, de kleine discotheken zijn, meestal, vrij leeg en massale grote feesten heb ik na Innercity vorig jaar gemeden. Mayday is iets anders, ja tuurlijk is t in de danszaal zelf kei vol, maar in de grote ring er om heen kun je heerlijk chillen en dansen heb ik wel gemerkt :D
en kwa verslagen heb ik vaak na een feest geen zin (maar flame me daar maar op :p ) om nog iets te schrijven. Ben van plan voor komend weekend een video te gaan maken met wat leuke sfeer-impressies van de laatste Vandit Night. De foto's laat ik wel aan jp over die zijn toch 10x mooier, dat heb ik wel gezien tijdens LoveWeekend :toothless |
|
|
|
|