|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| rtgr |
| quote: | Originally posted by dromertje
waarom niet ?
waarschijnlijk omdat ze tegelijkertijd draaien met max graham en dat is best zonde. |
En misschien dat ze nu tussen tall pall en rank 1 staan... |
|
|
| Original |
ONGELOVELIJK... wat heb ik een zin in dit feest.
gewoon BIZAR:crazy: :eyespop: |
|
|
| Vertigo |
| Ik had ook graag Marco V wel willen zien, maar daar ga ik nu een heel stuk van missen want G&D gaat toch wel voor. :( |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Original
ONGELOVELIJK... wat heb ik een zin in dit feest.
gewoon BIZAR:crazy: :eyespop: |
haha :p heerlijk hè? :D :cool: :) |
|
|
| Phat B |
| nog maar 1 nachtje!!! I cannot wait!:D :haha: :crazy: |
|
|
| Flipper01 |
| IK heb even wat van Max Graham gedownload en het klinkt erg lekker... Echt jammer dat ie tijdens G&D draait, want die krijgen toch mijn voorkeur |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Original
ONGELOVELIJK... wat heb ik een zin in dit feest.
gewoon BIZAR:crazy: :eyespop: |
Ook al? :D |
|
|
| Tim81 |
| Als het weer een beetje meezit (wat betekent veel regenval vandaag!)... dan zou de KNVB het voetbal er weleens uit kunnen gooien voor morgen. En dat zou betekenen dat Innercity toch wel aantrekkelijk wordt! |
|
|
| Asperge |
Zo tering ik heb er zin in! Ga zo eerst ff pre'en bij een maat van mij op zijn kamer en dan lekker los bij Innercity!
Is er eigenlijk nog een meeting? |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Asperge
Zo tering ik heb er zin in! Ga zo eerst ff pre'en bij een maat van mij op zijn kamer en dan lekker los bij Innercity!
Is er eigenlijk nog een meeting? |
Ergens vooraan bij G&D? Ik denk dat de meesten daar toch wel heen gaan ;) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ergens vooraan bij G&D? Ik denk dat de meesten daar toch wel heen gaan ;) |
Wij iig wel :eyespop: :crazy: :eyes:
Ben echt blij dat hun niet openen, had geen zin om daar al om 9 uur te zijn :D |
|
|
|
|