|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| zomn |
Ny sig:
 |
|
|
| Powell |
hypad så det räcker
edit: du får gärna pm:a mej om du vill göra en ballar sig till mej än min ihoptryckta solnedgång :D |
|
|
| St_Andrew |
nice! har som bakgrund nu =)
kanske texten kan vara i nån annan färg? |
|
|
| teski |
räknas design av hemsidor här.. eller ska det skapas ny tråd till det? *funderar* :D
/teski |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by teski
räknas design av hemsidor här.. eller ska det skapas ny tråd till det? *funderar* :D
/teski |
klart hemsidor räknas till design också |
|
|
| St_Andrew |
| nån man kan få se? |
|
|
| teski |
Woho!
Så det är så? ;)
Vilken himla tur :D
få se nu *tänker*
Går ju sista året på teknik.. så jag har några hemsidor i bakfickan..
Dock är jag nte duktig.. men jag är självlärd och tycker det är intressant så... I'll get better ;)
Är webmaster för radio HitzFM
Radio HitzFM
Gästboken har jag gjort själv..
Besöksräknaren lika så..
Designade bilder har jag med gjort.. och även själva sid-designen..
När jag läste Multimedia A, fick vi lära oss att göra en sida helt i Image Ready... gick förvånansvärt bra.. o sidan är inte alls så tung som jag trodde... även fast hela sidan är uppbyggd av just bilder..
MultimediaPresentation
Heh.. ja.. så vad tycker ni?
Här är alla bilder gjorda av mig.. eller tagna av mig..
Designen med...
Ngt att ändra på? :) |
|
|
| dbl |
om ni har lust kan ni ju alltid kolla min splash jag har på min sida.. har inte orkat göra någon riktig hemsida ännu, men det kommer la kanske.
projecct06.com
kommer upp en liten låt i backgrunden också som jag har gjort.. eller den e inte klar.. har bara melodin typ. |
|
|
| teski |
DBL, din sida var jättefin :D
Diggar bilden.. men har du tagit den själv?? *tittar på dig med stora ögon* :D :rolleyes:
Hoppas det blir ngt av den.. hur hade du tänkt att navigeringen skulle vara då? *funderar* :)
Loopen var skön.. men.. hackar... kanske skulle kunna smootha till den lite så hacket inte hörs så bra? :D
Nog för att du visserligen skrev att allt inte var klart än... men men :D
Keep it up.. och lycka till :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by teski
DBL, din sida var jättefin :D
Diggar bilden.. men har du tagit den själv?? *tittar på dig med stora ögon* :D :rolleyes:
Hoppas det blir ngt av den.. hur hade du tänkt att navigeringen skulle vara då? *funderar* :)
Loopen var skön.. men.. hackar... kanske skulle kunna smootha till den lite så hacket inte hörs så bra? :D
Nog för att du visserligen skrev att allt inte var klart än... men men :D
Keep it up.. och lycka till :) |
njaaa.. e ju bara en splash sida änsålänge.. har faktiskt gjort en design till den HÄR... men jag har typ tröttnat på den.. ska nog göra något annat.
och bilden har jag inte tagit själv faktiskt.. nån svensk foto modell e det... har faktiskt tillstånd och sånt att använda den ;)
men jag brukar använda egna bilder.. första gången jag inte gjort det faktiskt.....
e dock jag som har gjort om den såklart.. ser ju inte riiktigt ut så originalet :p
däremot blom bilden som e på själva designen har jag tagit själv.
och loopen bryr jag mig inte så mycket om.. la bara dit den där för skojs skull....
HÄR har du däremot ett foto jag har tagit
inget speciellt.. va med i en grej som kallades "photohunt" på ett forum där man fick ett ämne och så skulle man ta kort till det ämnet.. jag fick ämnet "alien nation" och sen gav jag ett annat ämne till nästa person.
har en hel del foton jag har tagit.. kanske kan ta och posta nån gång :) |
|
|
| teski |
Jag är IMPREGNERAD (som mindre smarta människor brukar säga) :p
Jag är verkligen imponerad.. att du har tillstånd och allt.. *klappar händerna* Detta gör att jag tycker om sidan ännu mer :D
Talang har du, grabben .. and meee likes ;)
Gillar blom-bilden :D Den var jättesöt :D
Btw: too much beauty, stavas det.. *ponders and wonders* :thepirate
Vad tycker ni om denna bild, jag nyss lagt upp på mitt deviantart account? Ni kan se bilden HÄR :)
Under Artist's Comments, kan ni se lite om mina tankar kring just denna bild..
Provocerande.. enligt vissa..
I just dunno.. |
|
|
|
|