return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 35)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by sztation
Hur gör man såna där "rör" som spinner runt "huvet" på ett bra sätt?

har för mig att han har använt Bryce 3D till rören
sztation
quote:
Originally posted by Laszlo
Alltså - no offence, men det är bara för mycket. Har ni hört talas om begreppet "Kill your darlings"?. Det är alldeles för mycket kaka på kaka på kaka på kaka på kaka imo. Ser bara såå rörigt ut. Dessutom är de två planeterna i de övre hörnen samt sprialgalaxen i höger neder hörn alldeles för symetriskt uppställda.

Bara mina 0,02:- :)

Ja, fast jag tycker det ska läggas till en planet i hörnan där det fattas.. sen kan man ha det som fia-med-knuff-spelplan.. o då är det jäklar i det en snygg-fia-med-knuff-spelplan
sztation
quote:
Originally posted by dbl
har för mig att han har använt Bryce 3D till rören

allright!
..finns inget bättre än att däcka med huvet på skrivbordet under en brycerendering..

ok.. sex och bakis-skita..
hmm.. nu ska jag sova.. i en säng :)
Laszlo
quote:
allright!
..finns inget bättre än att däcka med huvet på skrivbordet under en brycerendering..

:haha: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: lmao...hahaha...den var fan bäst idag :D
sztation
ja, det är kul när man känner igen sig... tralalala :)

..lyssnar på din february promo nu laszlo
Laszlo
quote:
ja, det är kul när man känner igen sig... tralalala :)

..lyssnar på din february promo nu laszlo

:) OT: Är du ungrare? Tänkte mest på stavelsen "sz" i ditt nick
sztation
quote:
:) OT: Är du ungrare? Tänkte mest på stavelsen "sz" i ditt nick

du är inte den förste som undrar.. :)
nej jag är vanlig svensk som råkade skriva fel en gång.. sen såg det så coolt ut så jag behöll det... häftigt va? ;)
Laszlo
quote:
du är inte den förste som undrar.. :)
nej jag är vanlig svensk som råkade skriva fel en gång.. sen såg det så coolt ut så jag behöll det... häftigt va? ;)

hehe...TA:s första ungrare-wannabe :D
sztation
quote:
hehe...TA:s första ungrare-wannabe :D

alla har vi lite ungern i oss.. ;)
Glorie
mellow har inte varit här på länge han så han kommer nog inte se er nya "kritik". vare inte han som blev lite putt?

Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
mellow har inte varit här på länge han så han kommer nog inte se er nya "kritik". vare inte han som blev lite putt?

Putt över vad...? (dåligt minne) ;(
ShyTrance

va tycker ni om logon^^ ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement