|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
i donno, känns lite B fortfarande, fattas någe :nervous: :nervous:
du kan bättre ;) |
håller med..
försök o göra nått mer med headern, o dom starka färgerna blå, vit o gul får d o se lite amatöraktigt :\
men om d e gratisjobb så förstår jag :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
håller med..
försök o göra nått mer med headern, o dom starka färgerna blå, vit o gul får d o se lite amatöraktigt :\
men om d e gratisjobb så förstår jag :p |
Det är tyvärr dessa färger jag har att röra mig med eftersom det är lagets färger...men jag ska sätta mig och slipa lite på den...detta gjorde jag som sagt på någon timma...sen är det gratisjobb :| På sin höjd får jag väl gratis inträde till deras hemmamatcher resten av säsogen...:cool: |
|
|
| Laszlo |
jag var lite rastlös inatt så klockan fyra på morgonen pillade jag ihop denna:

Comments? Första gången jag gör en affisch av denna "konstform", så det är väl inget jag kommer få pris för .. :) |
|
|
| Glorie |
I dig it, speciellt färgerna.(hehe) rosa is my fav. Hela "konstformen" känns lite åttiotal? Skulle det vara det eller? synd att namnet "Pumpöppning" ska förstöra helhetsintrycket lite bara
jag har en fråga..
nån här som beställt konst från deviants shop? Jag och en kompis planerar göra det och ville veta lite bara om det e bra kvalite på grejorna man får, hur det funkar lite allmänt och ja? såna saker.. |
|
|
| Laszlo |
ihh...gammal fin tråd som inte använts på länge...här är en annan affisch jag pillade ihop igår:
vad gäller deviantshopen så är det väl olika från objekt till objekt. Mycket av kvalitén beror ju på hur hög upplösning respektive objekt finns i. Maila kreatören och fråga vettja :)
 |
|
|
| Kamelen |
| oj hittade denna tråd igen =) var e alla 3d-grafiker? (animationer) vem ska jag störa? |
|
|
| jofawe |
för oss fotonördar finns ju alltid Lomography ;)
www.lomography.com
Spana in deras shop.. synd att det inte är några digitalkameror, men vissa av dem är riiiktigt nice och sjukt påhittiga.
Som hårdvaru Photoshop ...
tror jag ska ta å slösa lite pengar nu thihi |
|
|
| zoric |
| Men Fede, vi kan lika gärna skapa en Foto-tråd :) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by zoric
Men Fede, vi kan lika gärna skapa en Foto-tråd :) |
mjodå om det finns intresse, varför inte :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | | Originally posted by Glorie nån här som beställt konst från deviants shop? Jag och en kompis planerar göra det och ville veta lite bara om det e bra kvalite på grejorna man får, hur det funkar lite allmänt och ja? såna saker.. |
Deviantshoppen funkade bra för mig, har köpt 2 posters där. Fick bra kvalitet på dom. Men du väljer juh själv vilka papper och vilken storlek du tar. Dom kommer i en rulle på posten! |
|
|
|
|