return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 42)
View this Thread in Original format
ShyTrance
quote:
Originally posted by St_Andrew
i donno, känns lite B fortfarande, fattas någe :nervous: :nervous:

du kan bättre ;)


håller med..

försök o göra nått mer med headern, o dom starka färgerna blå, vit o gul får d o se lite amatöraktigt :\

men om d e gratisjobb så förstår jag :p
Laszlo
quote:
Originally posted by ShyTrance
håller med..

försök o göra nått mer med headern, o dom starka färgerna blå, vit o gul får d o se lite amatöraktigt :\

men om d e gratisjobb så förstår jag :p


Det är tyvärr dessa färger jag har att röra mig med eftersom det är lagets färger...men jag ska sätta mig och slipa lite på den...detta gjorde jag som sagt på någon timma...sen är det gratisjobb :| På sin höjd får jag väl gratis inträde till deras hemmamatcher resten av säsogen...:cool:
Laszlo
jag var lite rastlös inatt så klockan fyra på morgonen pillade jag ihop denna:



Comments? Första gången jag gör en affisch av denna "konstform", så det är väl inget jag kommer få pris för .. :)
Glorie
I dig it, speciellt färgerna.(hehe) rosa is my fav. Hela "konstformen" känns lite åttiotal? Skulle det vara det eller? synd att namnet "Pumpöppning" ska förstöra helhetsintrycket lite bara

jag har en fråga..

nån här som beställt konst från deviants shop? Jag och en kompis planerar göra det och ville veta lite bara om det e bra kvalite på grejorna man får, hur det funkar lite allmänt och ja? såna saker..
Laszlo
ihh...gammal fin tråd som inte använts på länge...här är en annan affisch jag pillade ihop igår:

vad gäller deviantshopen så är det väl olika från objekt till objekt. Mycket av kvalitén beror ju på hur hög upplösning respektive objekt finns i. Maila kreatören och fråga vettja :)

Kamelen
oj hittade denna tråd igen =) var e alla 3d-grafiker? (animationer) vem ska jag störa?
jofawe
http://www.benkar.se/album/DetGlomdaRummet/index.html

hittade en hyfsat läcker sida när jag googlade efter nått helt annat..
jofawe
för oss fotonördar finns ju alltid Lomography ;)

www.lomography.com
Spana in deras shop.. synd att det inte är några digitalkameror, men vissa av dem är riiiktigt nice och sjukt påhittiga.
Som hårdvaru Photoshop ...


tror jag ska ta å slösa lite pengar nu thihi
mize
Hdri foto är jäkligt snygg,

Här en bild jag har tagit hemma i trädgården



mer om Hdr, och bilder kolla på
http://www.flickr.com/groups/hdr/
zoric
Men Fede, vi kan lika gärna skapa en Foto-tråd :)

fede
quote:
Originally posted by zoric
Men Fede, vi kan lika gärna skapa en Foto-tråd :)


mjodå om det finns intresse, varför inte :p
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie nån här som beställt konst från deviants shop? Jag och en kompis planerar göra det och ville veta lite bara om det e bra kvalite på grejorna man får, hur det funkar lite allmänt och ja? såna saker..


Deviantshoppen funkade bra för mig, har köpt 2 posters där. Fick bra kvalitet på dom. Men du väljer juh själv vilka papper och vilken storlek du tar. Dom kommer i en rulle på posten!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 
Privacy Statement