|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| ^^^ WOW... snygg som stryk! :eyes: |
|
|
| St_Andrew |
| shytrance is teh designer :toocool: |
|
|
| sztation |
nice! Kan du inte berätta hur du brukar tänka och göra? Tell us your secrets :) :)
En annan grej: Någon som vet om man kan zooma in i photoshop men samtidigt kunna behålla det gråa (default) som är runt omkring bilden när man har zoomat ut? |
|
|
| ShyTrance |
hehe tackar för kommentarerna :)
sztation va är det du vill veta egentligen då ? :)
iaf här är en wallpaper jag gjorde tillsammans med en kompis: http://www.deviantart.com/view/7375463/
d laddar ett tag, filen e runt 2mb +
hoppas ni gillar den :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ShyTrance

va tycker ni om logon^^ ? |
ser bra ut... men gillar inte e:et så mycket... ser för buckligt ut typ... samma sak med några av strecken.. dem ska vara släta bara imo...
och jag tycker allt att texten också kan få en liten "spegel" effekt i "golvet"... eller iallafall en skugga |
|
|
| sztation |
| quote: | Originally posted by dbl
ser bra ut... men gillar inte e:et så mycket... ser för buckligt ut typ... samma sak med några av strecken.. dem ska vara släta bara imo...
|
Jag skulle hellre se at e:et inte är transparent. |
|
|
| ShyTrance |
jag ändrade faktiskt loggan innan kommentarerna om loggan :)
o i illustrator:

o me mina noob 3d skills :D :
 |
|
|
| sztation |
hehe, ok.. ser ju bra ut.
Men tänk om e:ets högra "spets" flyter ihopa med "strecken" vid något annorlunda tryck.. då kanske det ser konstigt ut/inte ser ut som ett "e" längre. Kanske skulle vara mer avstånd där? |
|
|
| dbl |
njaaa.. tycker den där stjärn grejen ser lite gay ut.. haha :p
gillar den alltså inte
PS. har alltså inget emot bögar... bara ett uttryck ;) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by dbl
njaaa.. tycker den där stjärn grejen ser lite gay ut.. haha :p
gillar den alltså inte
PS. har alltså inget emot bögar... bara ett uttryck ;) |
:P
d e ett 'x' ingen stjärna, kommer inte ta bort den iaf :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
:P
d e ett 'x' ingen stjärna, kommer inte ta bort den iaf :) |
sak samma.. men byta plats bara kanske.. hehe ;) |
|
|
|
|