return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 36)
View this Thread in Original format
Laszlo
^^^ WOW... snygg som stryk! :eyes:
St_Andrew
shytrance is teh designer :toocool:
sztation
nice! Kan du inte berätta hur du brukar tänka och göra? Tell us your secrets :) :)

En annan grej: Någon som vet om man kan zooma in i photoshop men samtidigt kunna behålla det gråa (default) som är runt omkring bilden när man har zoomat ut?
ShyTrance
hehe tackar för kommentarerna :)

sztation va är det du vill veta egentligen då ? :)

iaf här är en wallpaper jag gjorde tillsammans med en kompis: http://www.deviantart.com/view/7375463/

d laddar ett tag, filen e runt 2mb +
hoppas ni gillar den :)
dbl
quote:
Originally posted by ShyTrance


va tycker ni om logon^^ ?


ser bra ut... men gillar inte e:et så mycket... ser för buckligt ut typ... samma sak med några av strecken.. dem ska vara släta bara imo...

och jag tycker allt att texten också kan få en liten "spegel" effekt i "golvet"... eller iallafall en skugga
sztation
quote:
Originally posted by dbl
ser bra ut... men gillar inte e:et så mycket... ser för buckligt ut typ... samma sak med några av strecken.. dem ska vara släta bara imo...

Jag skulle hellre se at e:et inte är transparent.
ShyTrance
jag ändrade faktiskt loggan innan kommentarerna om loggan :)



o i illustrator:


o me mina noob 3d skills :D :
montana
übersnyggt
sztation
hehe, ok.. ser ju bra ut.
Men tänk om e:ets högra "spets" flyter ihopa med "strecken" vid något annorlunda tryck.. då kanske det ser konstigt ut/inte ser ut som ett "e" längre. Kanske skulle vara mer avstånd där?
dbl
njaaa.. tycker den där stjärn grejen ser lite gay ut.. haha :p

gillar den alltså inte






PS. har alltså inget emot bögar... bara ett uttryck ;)

ShyTrance
quote:
Originally posted by dbl
njaaa.. tycker den där stjärn grejen ser lite gay ut.. haha :p

gillar den alltså inte






PS. har alltså inget emot bögar... bara ett uttryck ;)


:P
d e ett 'x' ingen stjärna, kommer inte ta bort den iaf :)
dbl
quote:
Originally posted by ShyTrance
:P
d e ett 'x' ingen stjärna, kommer inte ta bort den iaf :)


sak samma.. men byta plats bara kanske.. hehe ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement