return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 40)
View this Thread in Original format
ShyTrance
quote:
Originally posted by Laszlo
....den var läcker! :eyespop: :eyespop:


tackar så mkt! :)
nils
quote:
Originally posted by Laszlo
....den var läcker! :eyespop: :eyespop:


jag instämmer!
eller, jag menar: 'agreed!' för att låta internationell
:eyes: :eyes: :wtf: :wtf:
Cloudburst
quote:
Originally posted by ShyTrance
har lekt lite med vector grafik denna vecka :o

http://www.excito-studios.com/eightyseven/vector.jpg där ser ni resultatet

e inte riktigt klar än, kanske gör en wallpaper av d sen..


Riktigt najs! :)

Har du gjort den helt från grunden?
ShyTrance
tack igen :D

jag har gjort allt ja

http://www.deviantart.com/view/9009349/ <
ShyTrance
http://www.deviantart.com/view/13391947/ nytt arbete igen :D
Cloudburst
quote:
Originally posted by ShyTrance
http://www.deviantart.com/view/13391947/ nytt arbete igen :D


Wow, snyggt! Söt oxå. ;) Du är bra på vektorgrafik ser jag.
St_Andrew
quote:
Originally posted by ShyTrance
http://www.deviantart.com/view/13391947/ nytt arbete igen :D


cool ;)
Dioxys

:rolleyes: visst är han söt?
ShyTrance
tack cloudburst o st_andrew :D

javisst e hon söt ;D hehe
cviper
Länge sen nåt hände här...

Har jobbat lite på denna sida; jag står för kodningen av sidan, och en annan kille i vår förening har skapat själva designen/grafiken.

Det vore kul att få lite feedback ;) Framförallt om nån har problem med att visa den (den använder inte html rakt av). Sidan borde dock fungera i hyfsat nya firefox versioner och internet explorer.

Laszlo
quote:
Originally posted by cviper
Länge sen nåt hände här...

Har jobbat lite på denna sida; jag står för kodningen av sidan, och en annan kille i vår förening har skapat själva designen/grafiken.

Det vore kul att få lite feedback ;) Framförallt om nån har problem med att visa den (den använder inte html rakt av). Sidan borde dock fungera i hyfsat nya firefox versioner och internet explorer.


Se upp med titelbilden så ni inte får skit för att ni snott den...(såvida ni inte har tillåtelse att använda den)
Vizay
quote:
Originally posted by cviper
Länge sen nåt hände här...

Har jobbat lite på denna sida; jag står för kodningen av sidan, och en annan kille i vår förening har skapat själva designen/grafiken.

Det vore kul att få lite feedback ;) Framförallt om nån har problem med att visa den (den använder inte html rakt av). Sidan borde dock fungera i hyfsat nya firefox versioner och internet explorer.


ett tips kan ju vara att koda sidan enligt w3 standard, då slipper ni många problem med att webläsare inte stöds osv.

Kolla in här
fixa doctype, ett av dom vanligaste felen folk gör.

kör sidan genom deras validator lite då och då (efter att något kodats om alltså) så kan du inte hamna fel så att säga ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 
Privacy Statement