|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Laszlo
....den var läcker! :eyespop: :eyespop: |
tackar så mkt! :) |
|
|
| nils |
| quote: | Originally posted by Laszlo
....den var läcker! :eyespop: :eyespop: |
jag instämmer!
eller, jag menar: 'agreed!' för att låta internationell
:eyes: :eyes: :wtf: :wtf: |
|
|
| Cloudburst |
Riktigt najs! :)
Har du gjort den helt från grunden? |
|
|
| Cloudburst |
Wow, snyggt! Söt oxå. ;) Du är bra på vektorgrafik ser jag. |
|
|
| Dioxys |
:rolleyes: visst är han söt? |
|
|
| ShyTrance |
tack cloudburst o st_andrew :D
javisst e hon söt ;D hehe |
|
|
| cviper |
Länge sen nåt hände här...
Har jobbat lite på denna sida; jag står för kodningen av sidan, och en annan kille i vår förening har skapat själva designen/grafiken.
Det vore kul att få lite feedback ;) Framförallt om nån har problem med att visa den (den använder inte html rakt av). Sidan borde dock fungera i hyfsat nya firefox versioner och internet explorer. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by cviper
Länge sen nåt hände här...
Har jobbat lite på denna sida; jag står för kodningen av sidan, och en annan kille i vår förening har skapat själva designen/grafiken.
Det vore kul att få lite feedback ;) Framförallt om nån har problem med att visa den (den använder inte html rakt av). Sidan borde dock fungera i hyfsat nya firefox versioner och internet explorer. |
Se upp med titelbilden så ni inte får skit för att ni snott den...(såvida ni inte har tillåtelse att använda den) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by cviper
Länge sen nåt hände här...
Har jobbat lite på denna sida; jag står för kodningen av sidan, och en annan kille i vår förening har skapat själva designen/grafiken.
Det vore kul att få lite feedback ;) Framförallt om nån har problem med att visa den (den använder inte html rakt av). Sidan borde dock fungera i hyfsat nya firefox versioner och internet explorer. |
ett tips kan ju vara att koda sidan enligt w3 standard, då slipper ni många problem med att webläsare inte stöds osv.
Kolla in här
fixa doctype, ett av dom vanligaste felen folk gör.
kör sidan genom deras validator lite då och då (efter att något kodats om alltså) så kan du inte hamna fel så att säga ;) |
|
|
|
|