|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
| quote: | Originally posted by Glorie
MYCKET KLICKVÄRD SIDA HÄR
Are you impressed? I am impressed :) |
I'm impressed!
Tackar så mycket för länken! :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by robstar
Tackar så mycket för länken! :D |
hihihi.. aaaa ja vet.. själv har ja denna bg-bild atm.. byter mest hela tiden :)
Fast - transmission.. mmm :) :rolleyes: |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by Glorie
Fast - transmission.. mmm :) :rolleyes: |
Va ett tag sen ja lyssnade på den låten, ska nog göra de nu. :o |
|
|
| Vizay |
en annan sida med grymt mycke grafik å wallpapers osv e www.deviantart.com
har ni inte kollat in den så gör det nu! :) |
|
|
| dbl |
va tycker ni?

min kommande hemsida.. måste bara ta och koda och så.. den tråkiga biten :/
och komma på hur jag skall lägga upp sidan... har lite olika idéer och så.. men aja.. det löser sig |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
va tycker ni?
|
snyggt som fän.. antar att den blombilden inte ska ligga där hela tiden utan att man kan trycka på din fotoavd. eller nåt så den kommer fram? då e det ok ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
snyggt som fän.. antar att den blombilden inte ska ligga där hela tiden utan att man kan trycka på din fotoavd. eller nåt så den kommer fram? då e det ok ;) |
den skall inte vara där hela tiden nej.. helt riktigt :)
va smart du e gloooorie :) |
|
|
| Aendy |
Någon som har lust att leka med denna loggan:

och benämningen "F88"? |
|
|
| Glorie |
mycket snygg bakgrundsbild för såna som tycker om vinylspelare eller nåt :p :p
<>
en annan fråga... det ska finnas sajter.. där man kan skapa egna loggor... först väljer man teckensnitt..sen textur.. o.s.v. har letat JÄRNET på nätet, men hittar inte tebaka :( snyft |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Glorie
en annan fråga... det ska finnas sajter.. där man kan skapa egna loggor... först väljer man teckensnitt..sen textur.. o.s.v. har letat JÄRNET på nätet, men hittar inte tebaka :( snyft |
kan d va den här http://www.acidfonts.com/bannermaker.htm ? |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
en annan fråga... det ska finnas sajter.. där man kan skapa egna loggor... först väljer man teckensnitt..sen textur.. o.s.v. har letat JÄRNET på nätet, men hittar inte tebaka :( snyft |
varför inte göra en i photoshop, psp eller dyl?
din nya signatur äger, Glorie! ;)
 |
|
|
|
|