return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 38)
View this Thread in Original format
Glorie
första... egentligen hatar jag "click to enter-sidor" men din e så mystisk att det går an. Teckensnittet på väggen skrämmer mig en smula. de e kul :p
teckensnittet som används i menyn sen diggar jag skarpt! Dock är det tråkigt att hela sidan bara är svartvit.. blir lite trist ändå.

andra: eftersom jag e stavningsnörd (lite) måste jag påpeka att photografer e felstavat. du vet redan säkert hur de stavas så ja går vidare. hmmm tycker klart den e mer stilren och snygg alltså.. de måste ja säga.. om du kan lägga in nån till färgklick? eller skriva "smekbar" me roligare teckensnitt? (som syns mer?) tycker jag iaf. sen de här orden efter.. Music Producer.. etc.. ja vill nästan instinktivt klicka på dom, efter de står me så många mellanrum samt att de e så stora i storlek, trodde jag först att de var knappar...som i en meny.
sen verkar din brorsa vara klockren på att koda! lyx.. ja gillar den lilla blomman i varje fält :) sen vet du att du kommer få frågor om den lilla kusen i högra hörnet.. och jag vill även klicka på den :p

kommer kanske på nåt mer att säga sen. e jag den enda som gillar den andra sidan bättre? fastän ja gillar svart mer eg :p så e det snyggare på kläder. Nätsidor ska va ljusa!
Smekbar
quote:
Originally posted by reveal
Bah, man ska lira ASP.NET såklart. :)

tja, mitt webbhotel stödjer ju dock inte det så det hade väl inte varit så meningsfullt? =)

glorie: tja stavningsfelet, vad ska man säga.. hjärnsläpp när jag skrev det, sen har jag vant mig vid det.. så kan det gå... :rolleyes:
men jäkligt kul att du gillade den... :)
som jag sa innan, jag gillar den gamla, men den nya känns fruktansvärt mycket proffsigare, den ger ett mycket seriösare intryck imho. :)
ShyTrance
ny bild :P
Smekbar
najsig bild shytrance, snygg som alltid :)

nya versionen av min hemsida är nu äntligen helt färdig och har lagts ut direkt under smekbar.se nu. Spana gärna in den och skriv en kommentar här eller där :) Där finns bland annat några demos av mina låtar, många fler kommer snart, samt en ganska stor samling av mina bilder...

www.smekbar.se

kramisar :)
Dioxys
Alltid lika schysst shy-trance! :)

Har precis gett min in på den underbara konsten med pixlar :)
(pixelart)

någon här som har någon erfarenhet? :) otroligt schysst pyssel, som att lägga lego i photoshop liksom :)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Dioxys
Alltid lika schysst shy-trance! :)

Har precis gett min in på den underbara konsten med pixlar :)
(pixelart)

någon här som har någon erfarenhet? :) otroligt schysst pyssel, som att lägga lego i photoshop liksom :)


Antar att du redan känner till denna, men jag postar länken ändå :)
http://www.x-panded.com/pixeldam/

Det "jobbiga" med att pixla är att det tar så lång tid, och få allt i bra propotioner :)
M1cro5lave
Lite visuell poesi från mig =)

mindshooter
Mitt senaste verk:

http://www.deviantart.com/view/9698879/

Står förklaringar och tankar under den
:)
Vizay
grymt skön bild kenny, underbar grafik och grymt skön färgblandning :)

själv är jag total nybörjare i jämförelse med vad man har sett postas i den här tråden innan men jag tänker inte låta det hindra mig.
Tänkte tipsa om min nya nya design på min hemsida som finns på www.vizay.tk

designen är väldigt enkel och kanske inget jätteimponerande men de vore kul å se vad ni har å säga om den åsså kanske man kan få lite tips på förbättringar osv :)


once again, ni e grymt duktiga hela gänget! :)


[edit]

kanske ska tillägga att sidan inte e klar, har inte fått in informationen på den ännu, jobbar på lite phptjafs osv :)
M1cro5lave
Kanske känner till Linspire? fd "Lindows". Dem anordnar en tävling där man kan få finfina priser, så ni som är duktiga kan ju alltid hänga på :) man vet ju aldrig, hehe.
regler: http://www.deviantart.com/linspire/rules

mitt bidrag:
http://www.deviantart.com/view/10523968/

mindshooter
Intressant tävling

Mitt bidrag :D
ShyTrance
=O
d va ett tag sedan jag postade nått i denna tråd

här e d iaf: http://excito-studios.com/mural/

jag e eightyseven
m1cro5lave = Enferno

o så e argon min klasskamrat som inte är reggad här..

hoppas ni gillar den ^^
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 
Privacy Statement