|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Tjena killen kollad in MP3 sida och såg att du är från rimbo. Har en kvinnlig bekant *s* som är därifrån. Men numera så bor hon i Norrtälje. Brukar själv tillbringa tid i Sthlms skärgård på sommaren ( Blidö) !! Nu är ni med i Mellow Pleasure:s klubb för oviktigt vetande. Bye Och tack för kritiken !!!
|
haha, snygg text :) Men jag hittade en "bugg"...på framsidan står det fetthalt 1,5%, medan det på baksidan står 3%. |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
haha, snygg text :) Men jag hittade en "bugg"...på framsidan står det fetthalt 1,5%, medan det på baksidan står 3%. |
Jag vet *s* hittade inte det "röda" paketet när jag ville göra bilden så buggen är ett tecken på min otroliga otålighet bara. Så jag vet om den !! |
|
|
| Glorie |
| den gröna bilden var mkt mkt cool :) ser ut som något jag skulle vilja ha i min lägenhet, med en lampa inuti :p brycebilden var oxå snygg :) den bruden me ränder på, gillade jag inte heller :p hehe. ska väl inte säga vem hon påminner om :) |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by Glorie
den gröna bilden var mkt mkt cool :) ser ut som något jag skulle vilja ha i min lägenhet, med en lampa inuti :p brycebilden var oxå snygg :) den bruden me ränder på, gillade jag inte heller :p hehe. ska väl inte säga vem hon påminner om :) |
Jo berätta ! snälla !! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Jag vet *s* hittade inte det "röda" paketet när jag ville göra bilden så buggen är ett tecken på min otroliga otålighet bara. Så jag vet om den !! |
då tar man bara o ändrar på det ;) |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by dbl
då tar man bara o ändrar på det ;) |
Nope icke !!! Har inte lust *s* det var skoj då !!! |
|
|
| Smekbar |
ni e ju grymt skillade båda två, men jag tycker bättre om dina förändringar än den andre killens.. :)
de två sista bilderna av er e ju minst sagt skitsköna... älskar sånt.. grymt najs |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by Smekbar
ni e ju grymt skillade båda två, men jag tycker bättre om dina förändringar än den andre killens.. :)
de två sista bilderna av er e ju minst sagt skitsköna... älskar sånt.. grymt najs | LÅnade bilden och kastar mig in i tävlingen ! Om det är OK ? |
|
|
| NooN |
Vad tycks? |
|
|
| mellow pleasure |
Ett bidrag i Shy trance tävling med polaren, det var visst en svampbild en gång i början som spårade ur.
 |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Ett bidrag ! |
Ett bidrag? Till vad?
Iaf, en ny bild av mig:
 |
|
|
|
|