return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 19)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Tjena killen kollad in MP3 sida och såg att du är från rimbo. Har en kvinnlig bekant *s* som är därifrån. Men numera så bor hon i Norrtälje. Brukar själv tillbringa tid i Sthlms skärgård på sommaren ( Blidö) !! Nu är ni med i Mellow Pleasure:s klubb för oviktigt vetande. Bye Och tack för kritiken !!!

haha, snygg text :) Men jag hittade en "bugg"...på framsidan står det fetthalt 1,5%, medan det på baksidan står 3%.
mellow pleasure
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
haha, snygg text :) Men jag hittade en "bugg"...på framsidan står det fetthalt 1,5%, medan det på baksidan står 3%.

Jag vet *s* hittade inte det "röda" paketet när jag ville göra bilden så buggen är ett tecken på min otroliga otålighet bara. Så jag vet om den !!
Glorie
den gröna bilden var mkt mkt cool :) ser ut som något jag skulle vilja ha i min lägenhet, med en lampa inuti :p brycebilden var oxå snygg :) den bruden me ränder på, gillade jag inte heller :p hehe. ska väl inte säga vem hon påminner om :)
mellow pleasure
quote:
Originally posted by Glorie
den gröna bilden var mkt mkt cool :) ser ut som något jag skulle vilja ha i min lägenhet, med en lampa inuti :p brycebilden var oxå snygg :) den bruden me ränder på, gillade jag inte heller :p hehe. ska väl inte säga vem hon påminner om :)

Jo berätta ! snälla !!
dbl
quote:
Jag vet *s* hittade inte det "röda" paketet när jag ville göra bilden så buggen är ett tecken på min otroliga otålighet bara. Så jag vet om den !!

då tar man bara o ändrar på det ;)
mellow pleasure
quote:
Originally posted by dbl
då tar man bara o ändrar på det ;)

Nope icke !!! Har inte lust *s* det var skoj då !!!
ShyTrance
http://user.tninet.se/~uge589y/ps_battle/

^^ mitt battle me en kompis jag är Kiko GFX :D
vem var bäst tycker ni ?
utse gärna en vinnare :)
Smekbar
quote:
Originally posted by ShyTrance
http://user.tninet.se/~uge589y/ps_battle/

^^ mitt battle me en kompis jag är Kiko GFX :D
vem var bäst tycker ni ?
utse gärna en vinnare :)

ni e ju grymt skillade båda två, men jag tycker bättre om dina förändringar än den andre killens.. :)
de två sista bilderna av er e ju minst sagt skitsköna... älskar sånt.. grymt najs
mellow pleasure
quote:
Originally posted by Smekbar
ni e ju grymt skillade båda två, men jag tycker bättre om dina förändringar än den andre killens.. :)
de två sista bilderna av er e ju minst sagt skitsköna... älskar sånt.. grymt najs
LÅnade bilden och kastar mig in i tävlingen ! Om det är OK ?
NooN

Vad tycks?

mellow pleasure
Ett bidrag i Shy trance tävling med polaren, det var visst en svampbild en gång i början som spårade ur.
NooN
quote:
Ett bidrag !

Ett bidrag? Till vad?

Iaf, en ny bild av mig:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement