return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 20)
View this Thread in Original format
mellow pleasure
quote:
Originally posted by NooN
Ett bidrag? Till vad?

Iaf, en ny bild av mig:

Nu så funkade koden !
NooN
Sjyst bild, mellow :) Tribal är ett utav min alias :p
mellow pleasure
quote:
Originally posted by NooN
Sjyst bild, mellow :) Tribal är ett utav min alias :p

Tackar för kritiken.
mellow pleasure
Vad tycker du då shy trance jag lekte lite med svamp bilden du hade tävling med polaren om. Måste säga att det var mkt feta creds som for genom skallen när jag såg dom. Ha det bäst !!!
Aendy
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Måste säga att det var mkt feta creds som for genom skallen när jag såg dom.

WHAT?!?! Hur flyger feta creds genom skallen? Creds blir det väl först när man tilldelar det till någon?
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Aendy
WHAT?!?! Hur flyger feta creds genom skallen? Creds blir det väl först när man tilldelar det till någon?

LOL...det är också den uppfattningen jag haft tidigare :D
mellow pleasure
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
LOL...det är också den uppfattningen jag haft tidigare :D

Jaja nu var det ju mera så att det var ju creds som gavs i o med att detta skrevs *s*. Vill samtidigt också då säga att alla här innne på denna tråd som pysslar med grafik är mkt duktiga på att hantera grafiska verk. Så nu droppar jag creds på alla då så är ingen glömd och creds are spoken !!
Keep it dark !!
Ps. Vad gillade ni bilden då ??
DJ_Laszlo
quote:
Jaja nu var det ju mera så att det var ju creds som gavs i o med att detta skrevs *s*.

Vi vet...vi tycker bara om att jävlas med folk :D :toothless
ShyTrance
quote:
Vad tycker du då shy trance jag lekte lite med svamp bilden du hade tävling med polaren om. Måste säga att det var mkt feta creds som for genom skallen när jag såg dom. Ha det bäst !!!

de blev bra :) men vi hade redan avslutat battlet =]
du kanske kan vara med nån annan gång på riktigt...
mellow pleasure
quote:
Originally posted by ShyTrance
de blev bra :) men vi hade redan avslutat battlet =]
du kanske kan vara med nån annan gång på riktigt...

Bara säga till, det vore skoj att få leka lite med en touch av allvar. Ha det bäst !!

mellow pleasure
Har fått i uppdrag att göra om en bild ! Så det vore väl skoj att se hur extrem den kan bli *s* eller bra. Så ladda ner den och se vad du kan göra med den. Bilden skall troligen publiceras i Moto Speed Magazine. Så trixa på eller bara för sköna lite.

Detta är mitt första utkast !!
DJ_Laszlo
Dance Valley kändes lite passé, så jag knåpade under min lunchrast lite snabbt ihop en ny sig. Duger den? Och syns det förresten vad fan det står??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement