|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Fan va ni e säkra på sånt där... och de vill ju jag såklart utnyttja :D
Nån som har lust att hjälpa mig skapa en snygg "banner" som har SWETA eller Swedish trancEaddict och gärna ha med TA gubben med på ett eller annat vis ?

Behöver den för en liten sida jag knåpar ihop ;) ca. 70 - 90px hög & 400 - 500px bred
Gärna i mörka färger åt blå/lila hållet TYP :gsmile: |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan va ni e säkra på sånt där... och de vill ju jag såklart utnyttja :D
Nån som har lust att hjälpa mig skapa en snygg "banner" som har SWETA eller Swedish trancEaddict och gärna ha med TA gubben med på ett eller annat vis ?

Behöver den för en liten sida jag knåpar ihop ;) ca. 70 - 90px hög & 400 - 500px bred
Gärna i mörka färger åt blå/lila hållet TYP :gsmile: |
detta låter som en challenge...alla gfx-nissar...bara till att börja knepa & knåpa...may the best man/woman win...:) |
|
|
| ShyTrance |
inge lila lr nått :P men svenskt ser d ut iaf. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Slängde ihop en lite snabbt såär på morgonfikat :)
Kanske kommer en bättre senare..
 |
|
|
| DJ_Laszlo |
Jag ska ta tag i eländet och komma med ett sweta-banner bidrag lite senare jag också, men först ska jag i bakfyllans tecken försöka göra färdigt ett arbete som ska vara klart ikväll. |
|
|
| mellow pleasure |
 |
|
|
| dbl |
| håller på att fixa ihop något till dig steve :) |
|
|
| mellow pleasure |
Ingen som vill göra om bilden eller ??
läs ovan i tråden ! |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Ingen som vill göra om bilden eller ??
läs ovan i tråden ! |
Den är ju omgjord och upplagd... är ju banner på fotosidan!
Du vet att det finns regler om hur stor signatur man får ha va? |
|
|
| reveal |
| Tacka vet jag storleken på min signatur :rolleyes: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Aendy
Den är ju omgjord och upplagd... är ju banner på fotosidan!
Du vet att det finns regler om hur stor signatur man får ha va? |
exakt... finns ju redan en banner på fotosidan... skisnygg e den också.. hehe :p
vem e det som har gjort den???? :rolleyes:
:crazy:
och just det... finns regler för signaturer... fyyyyyyyyy dig ;) |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by Aendy
Den är ju omgjord och upplagd... är ju banner på fotosidan!
Du vet att det finns regler om hur stor signatur man får ha va? |
Ja men jag menade denna däringa motorcykeln jag lade ut för en vecka sen c:a !! Den skulle jag vilja ha hjälp men att göra en cool bild av ! Och jaja jag ändrar signaturen då *s* !!
Alla glada igen ?? *retas* Tar som vanligt inte åt Sorry illa sla det vara upp !! |
|
|
|
|