return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 4)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
Är i slutfasen av den första versionen på Clubradio.nu!
Jag och en kille från kalmar som startat det hela.
Ska sända lite go musik är det tänkt!

http://jare.mine.nu/clubradio (den ligger endast lokalt hos mig sålänge!)
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
vizay, gagna.. eller banga??? fattar inte vad du menar....vi kan byta du å ja då.. du tar mina poäng så gör ja nåt annat :)


givetvis menade jag banga...men jag skriver som en kratta så de e fullt förståeligt att du inte fatta va jag menade :p
mindshooter
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Är i slutfasen av den första versionen på Clubradio.nu!
Jag och en kille från kalmar som startat det hela.
Ska sända lite go musik är det tänkt!

http://jare.mine.nu/clubradio (den ligger endast lokalt hos mig sålänge!)


Mkt nice design :)

Glorie jag är sååå jävla trött på allt vad gäller typografi och läran om tryck! bläää....jag vill lära mig layout och grafiskt uppläggning och sånt :) men man måste kunna det andra oxå..inte mkt att göra :p
[nils]
checka http://www.styleboost.com

dom uppdatar alltid med fräscha sidor. t.ex
http://www.volvoxc90.se/ mmm....
eller
http://nike.jp/acg/index2.html. alla nike sidor e fina.
Nyx
quote:
Originally posted by [nils]
checka http://www.styleboost.com

dom uppdatar alltid med fräscha sidor. t.ex
http://www.volvoxc90.se/ mmm....
eller
http://nike.jp/acg/index2.html. alla nike sidor e fina.


Styleboost påminner om clubcharts.nl

[nils]
quote:
Originally posted by Nyx

Styleboost påminner om clubcharts.nl



aj! lite av inspirations källa kanske? frågan lyder: vilket kom först? :)
mindshooter
Det är väldigt sant, men alla inspireras av varandra...det finns väldigt mycket "mode" inom grafisk design....nuförtiden ska det vara väldigt små detaljer på allt, pilar, och rutor...en massa "infotrutor" och "data" typ...modernt :p
reveal
jag har faktiskt en sån där penna till datorn ni vet :) sjukt mkt lättare och roligare att rita med en sån... sen beroende på hur hårt man trycker, så blir det olika kraftigt ritat... 512 tryck-steg tror jag det är...
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
jag har faktiskt en sån där penna till datorn ni vet :) sjukt mkt lättare och roligare att rita med en sån... sen beroende på hur hårt man trycker, så blir det olika kraftigt ritat... 512 tryck-steg tror jag det är...


Vi har sådana i skolan...har själv tänkt att jag ska skaffa en...grymt bra...sen behöver man bara gå en teckningskurs :D
Glorie
jag vill meeeeeeeeeeee ha en sån pennaaaah... ah det vore najs..
för övrigt har jag iaf (under vinterstädningen av min dator) hittat den bild som skulle legat i min portfölj, du vet Mind.. ehh? :p

mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
jag vill meeeeeeeeeeee ha en sån pennaaaah... ah det vore najs..
för övrigt har jag iaf (under vinterstädningen av min dator) hittat den bild som skulle legat i min portfölj, du vet Mind.. ehh? :p

juste :D

kan du inte posta den?
Glorie
Se bilden som jag gjort med skakig mushand en sen natt för tre år sedan =)

:D den e eg större, men jaja... ja skulle lugnt behöva en sån där c-pen.. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement