|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Är i slutfasen av den första versionen på Clubradio.nu!
Jag och en kille från kalmar som startat det hela.
Ska sända lite go musik är det tänkt!
http://jare.mine.nu/clubradio (den ligger endast lokalt hos mig sålänge!) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
vizay, gagna.. eller banga??? fattar inte vad du menar....vi kan byta du å ja då.. du tar mina poäng så gör ja nåt annat :) |
givetvis menade jag banga...men jag skriver som en kratta så de e fullt förståeligt att du inte fatta va jag menade :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Är i slutfasen av den första versionen på Clubradio.nu!
Jag och en kille från kalmar som startat det hela.
Ska sända lite go musik är det tänkt!
http://jare.mine.nu/clubradio (den ligger endast lokalt hos mig sålänge!) |
Mkt nice design :)
Glorie jag är sååå jävla trött på allt vad gäller typografi och läran om tryck! bläää....jag vill lära mig layout och grafiskt uppläggning och sånt :) men man måste kunna det andra oxå..inte mkt att göra :p |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by Nyx
Styleboost påminner om clubcharts.nl

|
aj! lite av inspirations källa kanske? frågan lyder: vilket kom först? :) |
|
|
| mindshooter |
| Det är väldigt sant, men alla inspireras av varandra...det finns väldigt mycket "mode" inom grafisk design....nuförtiden ska det vara väldigt små detaljer på allt, pilar, och rutor...en massa "infotrutor" och "data" typ...modernt :p |
|
|
| reveal |
| jag har faktiskt en sån där penna till datorn ni vet :) sjukt mkt lättare och roligare att rita med en sån... sen beroende på hur hårt man trycker, så blir det olika kraftigt ritat... 512 tryck-steg tror jag det är... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
jag har faktiskt en sån där penna till datorn ni vet :) sjukt mkt lättare och roligare att rita med en sån... sen beroende på hur hårt man trycker, så blir det olika kraftigt ritat... 512 tryck-steg tror jag det är... |
Vi har sådana i skolan...har själv tänkt att jag ska skaffa en...grymt bra...sen behöver man bara gå en teckningskurs :D |
|
|
| Glorie |
jag vill meeeeeeeeeeee ha en sån pennaaaah... ah det vore najs..
för övrigt har jag iaf (under vinterstädningen av min dator) hittat den bild som skulle legat i min portfölj, du vet Mind.. ehh? :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag vill meeeeeeeeeeee ha en sån pennaaaah... ah det vore najs..
för övrigt har jag iaf (under vinterstädningen av min dator) hittat den bild som skulle legat i min portfölj, du vet Mind.. ehh? :p |
juste :D
kan du inte posta den? |
|
|
|
|