return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 31)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
annars e de tre "planterna" i rymdbakgrunden jäligt snygga.. har du gjort dem själv? eller tar man typ "insert moon", "insert planet"?

hehe.. man gör planeterna själv.. eller borde man göra iallafall.. finns iallafall ingen insert moon, insert planet ;)

men som glorie gumman sa, så såg den bättre ut förut.

och jag gillar inte direkt den högra planeten... känns för ditlagd
Glorie
quote:
"planterna"

men moget av mig att stava fel då ;) nu hann dbl quota mig också :D

quote:
Originally posted by dbl
hehe.. man gör planeterna själv.. eller borde man göra iallafall.. finns iallafall ingen insert moon, insert planet

ärligt talat visste ja inte att man gjorde dem själv. de var ju assnygga.. ja skulle bli glad om ja kunde göra såna där _planeter_ :)
och jag kan tänka mig att de finns "Insert planet" i nåt Bryce-program.. men ack så fel ja hade ;)
dbl
quote:
men moget av mig att stava fel då ;) nu hann dbl quota mig också :D

ärligt talat visste ja inte att man gjorde dem själv. de var ju assnygga.. ja skulle bli glad om ja kunde göra såna där _planeter_ :)
och jag kan tänka mig att de finns "Insert planet" i nåt Bryce-program.. men ack så fel ja hade ;)

klart det finns 3d program där det bara e att göra en boll och sen finns det en textur som föreställer en planet som det bara e att sätta på den.. och sen e det klart... men e bättre att göra det själv..

men har ju sagt till dig att det bara e att komma hit så kan jag lära dig photoshop :)
M1cro5lave
Det är inte svårt att göra en planet..

Från Greg Martins hemsida (ps7):
http://gallery.artofgregmartin.com/...g_a_planet.html

han är helt enkelt bäst inom det här området :D
mellow pleasure
quote:
Originally posted by M1cro5lave
Det är inte svårt att göra en planet..

Från Greg Martins hemsida (ps7):
http://gallery.artofgregmartin.com/...g_a_planet.html

han är helt enkelt bäst inom det här området :D

Planeterna är hem gjorda även om jagär ny på området.Det lär bli fler och jag kämpar på. Vill Bara säga till DBL så det är klart du är grymt mkt bättre än mig på detta. *blink* så vi tävlar inte utan jag vill lära mig så ge mig tips råd osv.
dbl
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Planeterna är hem gjorda även om jagär ny på området.Det lär bli fler och jag kämpar på. Vill Bara säga till DBL så det är klart du är grymt mkt bättre än mig på detta. *blink* så vi tävlar inte utan jag vill lära mig så ge mig tips råd osv.

bara en fråga... när sa jag att jag va grymt mycket bättre än dig???? ;)

hehe

klart vi inte tävlar... hade jag känt att detta va nån typ av tävling hade jag postat mycket mer här... men jag visar inte direkt mycket här... kan ju bero på att jag håller på mer med musik nu förtiden :)
mellow pleasure
quote:
Originally posted by dbl
bara en fråga... när sa jag att jag va grymt mycket bättre än dig???? ;)

hehe

klart vi inte tävlar... hade jag känt att detta va nån typ av tävling hade jag postat mycket mer här... men jag visar inte direkt mycket här... kan ju bero på att jag håller på mer med musik nu förtiden :)

Hehe du har inte sagt det utan jag förstår det. och nä det tävlas nte som sagt var bara ett sätt att utrycka mig. Men jag skulle vilja ta del av din och er andras kunskaper för min personliga utveckling. Skickar en planet till då *s* !!
M1cro5lave
Du... mellow pleasure.. har ett erbjudande till dig: ;)

Skulle du vilja hjälpa folk med logos/sigs. Jag och några till hjälps åt att hålla ett forum där vi hjälper folk med sådant, och vi behöver folk som kan hjälpa till. Själv är jag designer/mod och du skulle kunna bli en du med :)
Jag har pratat med dem och det verkar ok, så om du är intresserad så kan du bara säga till mig snarast möjligt...

Så här skriver admin själv till mig om det går bra för oss:
after a few months we can make a profit

Så vad sägs? Skulle du vilja vara med? Du behöver inte tillbringa mkt tid åt det, men finnas till och hjälpa folk.. :D

Detta gäller alla som har kunskaper i photoshop eller nått liknande.
Kontakta mig först så kanske jag kan ordna en plats! :)
mellow pleasure
quote:
Originally posted by M1cro5lave
Du... mellow pleasure.. har ett erbjudande till dig: ;)

Skulle du vilja hjälpa folk med logos/sigs. Jag och några till hjälps åt att hålla ett forum där vi hjälper folk med sådant, och vi behöver folk som kan hjälpa till. Själv är jag designer/mod och du skulle kunna bli en du med :)
Jag har pratat med dem och det verkar ok, så om du är intresserad så kan du bara säga till mig snarast möjligt...

Så här skriver admin själv till mig om det går bra för oss:
after a few months we can make a profit

Så vad sägs? Skulle du vilja vara med? Du behöver inte tillbringa mkt tid åt det, men finnas till och hjälpa folk.. :D

Detta gäller alla som har kunskaper i photoshop eller nått liknande.
Kontakta mig först så kanske jag kan ordna en plats! :)

Absolut om det är ngn som vill ha hjälp så mer än gärna. Bara kul att få fnula och lära sig och hjälpa andra. Så jag är på !! Skickar ännu en bild *s* är fronten till min kock hemsida som börjar ta form.

Här är länken till resten !! Mats Stadin, kocken !!

Det är skönt att pilla grafik när man lyssnar på bra musik som denna !!!
Deep Disk Live in Sthlm
M1cro5lave
ok, trevligt med ännu fler medlemmar. Ska se till så att du få bli designer/mod som jag...ska smörja lite för honom :D

pm om det blir av :)

länk till forum:
http://s4.invisionfree.com/Logo_designs

Smekbar
liten fotomainpulatin jag gjort... vet inte om jag är så nöjd men vafan... helt okej iaf.. :) men har nog gjorts många ggr tidigare.. :)

dbl
ser ganska bra ut smekbar... gillar inte scanlinesen (finns det nått bra svenskt ord?? hehe) bara..

för att få den bättre skulle du kunna ta o lägga till en bakgrund.. typ en vägg eller tv eller nått sånt och låta ansiktet komma ut ur väggen/tvn eller va det nu kan bli
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement