|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
o jag e grymmt impregnerad av dig :p
du har ju stor talang med det där me bilder! den där sista var riktigt cool oxå! bli fotograf! :D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by teski
Radio HitzFM
Gästboken har jag gjort själv..
Besöksräknaren lika så..
Designade bilder har jag med gjort.. och även själva sid-designen..
MultimediaPresentation |
kul..en ny brud på TA! :D
Radio HitzFM var snygg, stilren och funktionell..
..och Wounded Soul var jäkligt grym!
skills helt enkelt ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by teski
Jag är IMPREGNERAD (som mindre smarta människor brukar säga) :p
Jag är verkligen imponerad.. att du har tillstånd och allt.. *klappar händerna* Detta gör att jag tycker om sidan ännu mer :D
Talang har du, grabben .. and meee likes ;)
Gillar blom-bilden :D Den var jättesöt :D
Btw: too much beauty, stavas det.. *ponders and wonders* :thepirate
Vad tycker ni om denna bild, jag nyss lagt upp på mitt deviantart account? Ni kan se bilden HÄR :)
Under Artist's Comments, kan ni se lite om mina tankar kring just denna bild..
Provocerande.. enligt vissa..
I just dunno.. |
jajajaja... typo grejen va ändå inget speciellt.. va bilden som räknades.. hehe ;)
himmla bra bild du :)
hmmm... vill också ha en gasmask... hade ju en i lumpen, men blev aldrig av att jag tog kort på den :(
fin dikt också :)
skrev också dikter en gång i tiden till mina bilder, men har inte blivit av på länge nu |
|
|
| mindshooter |
Skitsnygga grejer ni langar upp :) Skillzzzz
Håller på med ännu en ny design till tricster.tk nu :p när ska man ge upp? |
|
|
| teski |
dbl, I liked tha gas mask ;)
Är min pappas... hade den när jag var liten och följde med honom där han jobbade :) Han jobbade på svavelsyrafabriken i Falun.
Åkte lastmaskin och smurfade runt där jämt ;)
Nuförtiden så kör han FarligtGods-Transporter... when to think about it.. så är jag nästintill född o uppvuxen i en lastbil *lol* :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by teski
dbl, I liked tha gas mask ;)
Är min pappas... hade den när jag var liten och följde med honom där han jobbade :) Han jobbade på svavelsyrafabriken i Falun.
Åkte lastmaskin och smurfade runt där jämt ;)
Nuförtiden så kör han FarligtGods-Transporter... when to think about it.. så är jag nästintill född o uppvuxen i en lastbil *lol* :) |
smurfa runt i en svavelsyrafabrik.... hehehe.. kan man ju också göra ;)
vill ut i naturen och ta kort nu... gillar det...
men blir bara av när jag e hos mamma, vilket inte e speciellt ofta tyvärr
neee.. fortsätta på min nya låt nu istället :) |
|
|
| teski |
| quote: | Originally posted by dbl
smurfa runt i en svavelsyrafabrik.... hehehe.. kan man ju också göra ;) |
Jadu.. vetdu vad.. det kan man verkligen göra (;
kul som sjutton var det :)
Någon av er som upptäckt den underbara känslan att åka lastbil tidigt på morgonen.. innan alla har vaknat.. och när luften fortf är sådär frisk o klar?
Sitta högt upp i lastbilen o se ut över små.. tomma småvägar? :)
THAT'S A FREAGGIN' NICE FEELING DUDES AND DUDETTES!!! :whip: |
|
|
| ShyTrance |
^gjorde en header till in kusins CS klan.. gratis :p , så jag arbetade inte så jättemycket me den.. |
|
|
| teski |
Shytrance, fin header...
tycker om fonten.. har den själv..
men den var kanske lite otydlig? :rolleyes:
Annars må jag säga att den var tusan så fin... rund o inte så platt... *nickar*
:clown: way to go (: |
|
|
| dj_hysterix |
shytrance - jag kan göra bättre bilder än dig!!! du suger!!!
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p |
|
|
| teski |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
shytrance - jag kan göra bättre bilder än dig!!! du suger!!!
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p |
Heh, får man se bevis på det? *ler* |
|
|
| mindshooter |
Bra jobbat Shytrance...du utvecklas bra :) Runda former är grymt... gillar den där...tycker fonten är helt ok... kan juh stå nån annanstans på sidan lite tydligare vad klanen heter....
Det du skulle kunna jobba på är knapparna tror jag...håller inte samma klass som resten :) Knappar är kul att leka med....
nu ska jag själv jobba vidare på min sida...den blir bubbelbra! :) |
|
|
|
|