|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
=O
d va ett tag sedan jag postade nått i denna tråd
här e d iaf: http://excito-studios.com/mural/
jag e eightyseven
m1cro5lave = Enferno
o så e argon min klasskamrat som inte är reggad här..
hoppas ni gillar den ^^ |
:eyes: *torkar drägel från tangentbordet* Ruskigt jävla snyggt...är väldigt svar för sådana här ihopsydda jätteverk av en massa bilder...alla tummar upp! |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
=O
d va ett tag sedan jag postade nått i denna tråd
här e d iaf: http://excito-studios.com/mural/
jag e eightyseven
m1cro5lave = Enferno
o så e argon min klasskamrat som inte är reggad här..
hoppas ni gillar den ^^ |
Chockt snygg (är det inte så ungar snackar nuförtiden). Varje gång jag ser sådant önskar jag att jag själv hade ens en tiondel av de färdigheterna och när jag insett att jag inte har det önskar jag att jag kände någon som hade de färdigheterna så jag kunde snylta på dennes talang för att tillverka kreationer som jag skulle vilja ha gjorda... |
|
|
| keddo |
| Fan va ni måste jobbat med det där, nice iof. |
|
|
| Vizay |
| ser ju en himla massa 2d-grafik här (som för övrigt är grymt snygg :)) men är det ingen som sysslar med 3d, typ maya, lightwave eller 3d studio max? :) |
|
|
| ShyTrance |
tack för alla fina kommentarer :D
| quote: | Originally posted by Vizay
ser ju en himla massa 2d-grafik här (som för övrigt är grymt snygg :)) men är det ingen som sysslar med 3d, typ maya, lightwave eller 3d studio max? :) |
njea varken jag lr argon har använt nått 3d prog till detta..
m1cro5lave använder cinema 4d till nåra av sina bilder tror jag
:) |
|
|
| M1cro5lave |
Jo, jag använde lite cinema 4D till mina, kanske syns bäst på sista bilden. Håller inte på med så mycket modeller ännu, tränar mest på att göra renders och sånt till att börja med :)
Ska starta på en 3D collab med en kompis, kan posta resultatet sen om det går sig väl.
Bra jobbat ShyTrance btw ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
tack för alla fina kommentarer :D
njea varken jag lr argon har använt nått 3d prog till detta..
m1cro5lave använder cinema 4d till nåra av sina bilder tror jag
:) |
syftade inte på de bilderna ni postat faktiskt utan mer på om nån modellerar å animerar å jobbar mer åt det hållet :)
själv leker jag runt lite i Maya just nu, fick tag på ett antal väldigt bra lektioner så jag ska hårdköra lite. :D |
|
|
| mellow pleasure |
Var ett bra tag sen man jobbade med 3D så minns jag att jag gjorde massa saker i Bryce 3D för länge sen ! Tyvärr så är detta inga bra kopior av bilderna. Jag hittade dom på en diskett och vart orginalen finns idag vet jag inte. Dom är väl inget speciella men jag tyckte det var skoj att hitta dom så då kan jag ju visa upp dom. Dessa är gjorda -97 då jag köpte min första dator. Så lite har väl utvecklingen gått framåt om man säger.
Några grejor !!
Glass Cage
Alien planet
Future Livingroom
Airplane
Hellhole
Toxic Water
Dolphins
Cocktails Space |
|
|
| Laszlo |
....den var läcker! :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|