|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| mellow pleasure |
 |
|
|
| ShyTrance |
min första rymd bild |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
min första rymd bild | DAMN!!!! fan vad coolt! har du verkligen gjort det där?
en liten detalj bara :P jag tror att det är fysiskt omöjligt att se en galax sådär, den är för stor för att vara så långt borta om du hajar vad jag menar
men skit i min kritik.. Snygg bild som fan :D |
|
|
| dbl |
känns för rörig shytrance...
galaxen borde ju vara mindre egentligen.. fattar inte riktigt vad dem där blåa och ljus oranga ljusen e för något???????
tycker att det e för mycket skarpa stjärnor också.. visst att det e så många.. men mindre av dem ska vara skarpa tycker jag |
|
|
| JayBee |
Men altså grejen med shytrance bild är inte realism.. efter att ha tittat på den så känns den mest konstnärlig och interealistisk. stjärnorna är inte realistiskt utplacerade och inte realistiskt visuella och inte heller galaxen fast man får typ en mysig/cool känsla över bilden vilken gör den konstmässigt värd för min del.
det finns ju många exempel på kända tavlor som inte är realistiska men ändå grymma.. eller jag tycker inte direkt de där fula picasso grejerna är coola men det finns folk som tycker det :) rymd bilder är en favorit, shytrance bild får ändå VG i betyg för den känns modern och konkret med en touch utav glitter typ.
(man får ju inte kräva för mycket av en mindreåring! ) |
|
|
| mindshooter |

mitt senaste verk :) Bruden har jag fotomanipulerat från ett vanligt kort och lagt in henne på två bakgrunder, dels en gångtunnel och dels en biltunnel... |
|
|
| ShyTrance |
nice kenny =]
min senaste ^^ |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
Men altså grejen med shytrance bild är inte realism.. efter att ha tittat på den så känns den mest konstnärlig och interealistisk. stjärnorna är inte realistiskt utplacerade och inte realistiskt visuella och inte heller galaxen fast man får typ en mysig/cool känsla över bilden vilken gör den konstmässigt värd för min del.
det finns ju många exempel på kända tavlor som inte är realistiska men ändå grymma.. eller jag tycker inte direkt de där fula picasso grejerna är coola men det finns folk som tycker det :) rymd bilder är en favorit, shytrance bild får ändå VG i betyg för den känns modern och konkret med en touch utav glitter typ.
(man får ju inte kräva för mycket av en mindreåring! ) |
håller inte alls med.... även om det inte e meningen att den ska vara realistisk... så neeeeeeeeeeee
fast som du sa så kan man inte kräva för mycket av en minderårig... hahahaha ;)
men hade jag varit tvungen att betyg sätta... G iallafall...
men neeeeeeeeeeeee
fast jag har ju sett en hel del rymdbilder av alla möjliga slag... så ska man göra en sån bild o få bra betyg från mig så får det fanimej se riktigt bra ut.. hehe |
|
|
| mellow pleasure |
 |
|
|
| Virus |
| quote: | Originally posted by mindshooter

mitt senaste verk :) Bruden har jag fotomanipulerat från ett vanligt kort och lagt in henne på två bakgrunder, dels en gångtunnel och dels en biltunnel... |
Cool, det är Birgerjarlspassagen va? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Virus
Cool, det är Birgerjarlspassagen va? |
ingen aning faktiskt, hittade bara en av originalbilderna, men den andra är troligen samma tunnel iaf :)
  |
|
|
|
|