return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 9)
View this Thread in Original format
Glorie
quote:
Originally posted by Nyx
varför inte göra en i photoshop, psp eller dyl?

ja e inte så bra me programmen :(

quote:

din nya signatur äger, Glorie! ;)

-Weeeeeeeeeeeeee..... tackar ;) känns som ja kommer lessna på den inom sex dagar dock :D det e kul att va ombytlig :D
SputniQ
Bara ni inte blir som mig. Jag bygger hemsidor hela dagarna. Så fort man kommer hem från skolan så sätter man sig. Sedan går man och lägger sig. och vidare. Så fort jag slänger upp en design så börjar jag om med en ny. inge bra :(
Har en massa ideer men kommer aldrig på vad jag ska använda dem till.
mindshooter
quote:
Originally posted by SputniQ
Bara ni inte blir som mig. Jag bygger hemsidor hela dagarna. Så fort man kommer hem från skolan så sätter man sig. Sedan går man och lägger sig. och vidare. Så fort jag slänger upp en design så börjar jag om med en ny. inge bra :(

im already there :\ Försöker att ta det lugnt..men det är svårt....designar ett community....arbetet tar liksom aaaaaldrig slut där...när ena versionen är klar börjar man på¨nästa...ovanpå det så jobbar jag febrilt på min nya eld sida och även min framtida portfolio....det är kul och stimulerande men det är fett jävla stressigt oxå...
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SputniQ
Bara ni inte blir som mig. Jag bygger hemsidor hela dagarna. Så fort man kommer hem från skolan så sätter man sig. Sedan går man och lägger sig. och vidare. Så fort jag slänger upp en design så börjar jag om med en ny. inge bra

quote:
Originally posted by mindshooter
im already there :\ Försöker att ta det lugnt..men det är svårt....designar ett community....arbetet tar liksom aaaaaldrig slut där...när ena versionen är klar börjar man på¨nästa...ovanpå det så jobbar jag febrilt på min nya eld sida och även min framtida portfolio....det är kul och stimulerande men det är fett jävla stressigt oxå...

Välkommen in i branschen grabbar :p jag vet hur det är...:rolleyes:
SputniQ
Fast det är fortfarande kul. Alltid kul att lära sig nya scriptspråk som de kommer. Ju mer man kan.. Dessto mer kan man uträtta :toocool:
ShyTrance

har precis börjat me den här sidan...
King of Clubs
Grym bild shytrance!

Jag skulle köra lite mjukare övergång på spegelbilden om jag får sticka in en liten åsikt.
mindshooter
mm den va bra...om du nu vill ha kritik på den så skulle jag säga att du borde välja ett typsnitt utan seriffer uppe på "kiko" dära :) ser för "dokument" ut om du frågar mig...du borde välja något i stil med det på "coming soon" ;)
King of Clubs
Instämmer faktiskt med mind ang ena typsnittet.

Vet inte, ni har säkert diskuterat det innan i tråden, men e lite lat (pigro...heh). Vilka program använder ni?

Själv kan jag eller försöker jag lära mej dessa:

Photoshop
Illustrator/Freehand
3dstudio max
Rhinoceros 3d
mindshooter
mitt senaste alster är uppdateringen av

http://www.tricster.tk

endast den svenska sektionen än så länge... men kolla den gärna och skriv nån rad om den :)

Jag har HTML-fuskat på rullande band som vanligt men dont we all? finns en massa buggar och småfel..sånt man får leva med... :) orkar inte mer nu...

ScuL
Ser bra ut men du har en liten fel i bokingsdelen.
(Jag jobbar på 1024x768 upplösning).

Click
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
mitt senaste alster är uppdateringen av

http://www.tricster.tk

fin sida!

eftersom det är en seriös sida, så antar jag att du inte har nåt emot ett par rättelser? jag hittade följande:

* "faschinerat" under "Vad är Tricster?" skall vara "fascinerat"
* under "Vad är Tricster?" använder du "ljusstavar", medan stycket sedan heter "lysstavar", inte konsekvent
* "mellan dom båda" under "Lysstavar" skall vara "mellan de båda"
* "kan lysa i olika färger t.ex." under "Lysstavar" - utelämna "t.ex."
* under "Säkerhet" - meningen "Säkerheten är prioriterad främst under mina framträdanden." betyder att du bryr dig om säkerhet bara under framträdanden - bör istället vara "Säkerheten är högst prioriterad under mina framträdanden."
* under "Säkerhet" - är "Lampolja" ett märke? annars litet l
* under "Filmer och bilder" - meningen "Om du hittar en bild som du eller någon du känner har tagit och vet att jag inte frågat dig eller denne om lov att använda denna bild." är inte komplett, borde avslutas i stil med "... denna bild, var vänlig kontakta mig"
* under "Filmer" - "Officiell promotion film" skall vara "Officiell promotionsfilm"
* under "Bakgrund" - "... sett alla events." - "events" är inget svenskt ord, använd "tillställningar" eller liknande
* under "Bokning" - "Mig går att kontakta" ska vara "Det går att kontakta mig"
* under "Priser" - "1300:-\Performer" - "Performer" är inget svenskt ord, använd "konstnär" eller liknande
* under "Skräddarsy din show!" - "performers" se ovan
* sist men inte minst, Tranceaddict ska naturligtvis vara den första du tackar :D

lycka till med sidan!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement