|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| riktigt nyfiken på hur du gjort med ögat? hur har du fått det att lysa så i blått? det var _jag_ mest impad på! hur snyggt som helst :) |
|
|
| dj_hysterix |
| dags o skaffa dig ett jobb blygträns ? :rolleyes: |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
|
Snygg! Gillar blåtonen i bilden samt att den tonas till lila i överkant.. |
|
|
| dbl |
inte mycket större skillnad från splashen.. men ändåå
06
den e klar nu iallafall.. hehe |
|
|
| Smekbar |
www.smekbar.se är nu äntligen uppe efter att jag haft lite strul med webhotellet...
hoppas ni gillar designen, det gör jag iaf :)
där finns även en hel drös med demos av min musik och konst :)
edit: säg gärna till om ni hittar några fel i min engelska så kan jag ju fixa till det :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Smekbar
www.smekbar.se är nu äntligen uppe efter att jag haft lite strul med webhotellet...
hoppas ni gillar designen, det gör jag iaf :)
där finns även en hel drös med demos av min musik och konst :)
edit: säg gärna till om ni hittar några fel i min engelska så kan jag ju fixa till det :) |
e så jävla trött just nu så jag orkade inte kolla över hela men jag tyckte att den var snygg :)
btw, ouside stavas outside :p |
|
|
| Smekbar |
| hehe ska fixas :) tack för uppmärksammandet ;) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Smekbar
www.smekbar.se är nu äntligen uppe efter att jag haft lite strul med webhotellet...
hoppas ni gillar designen, det gör jag iaf :)
där finns även en hel drös med demos av min musik och konst :)
edit: säg gärna till om ni hittar några fel i min engelska så kan jag ju fixa till det :) |
på "art" delen fixa så att scrollen inte syns, lr byt färg på dom. fixa speciellt så att man inte kan scrolla horisontellt.. annars e d bra :) |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Smekbar
www.smekbar.se är nu äntligen uppe efter att jag haft lite strul med webhotellet...
hoppas ni gillar designen, det gör jag iaf :)
där finns även en hel drös med demos av min musik och konst :)
edit: säg gärna till om ni hittar några fel i min engelska så kan jag ju fixa till det :) |
:eyes: Diggar designen som fan :D
Gr8 work, Smek :) |
|
|
| Smekbar |
tack så mycket :)
shytrance: vilken browser använder du och vilken upplösning?
jag har nämligen aldrig fått en scrollbar i art-delen, men det är ju nånting som e värt att kolla upp :) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Smekbar
shytrance: vilken browser använder du och vilken upplösning?
jag har nämligen aldrig fått en scrollbar i art-delen, men det är ju nånting som e värt att kolla upp :) |
jag använder IE 6.0 1280x1024 :) |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by Smekbar
tack så mycket :)
shytrance: vilken browser använder du och vilken upplösning?
jag har nämligen aldrig fått en scrollbar i art-delen, men det är ju nånting som e värt att kolla upp :) |
jag kör oxå 1280x1024 och fick oxå scrollar i mitten !! |
|
|
|
|