return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 6)
View this Thread in Original format
Glorie
quote:
Originally posted by dbl
menar du typ såhär??


ahhhh, hahhaha.. ja mena precis sådär! :p hur gör ni? ja måste nog gå i en advanced Photoshop-course :p

dbl ja får lägga upp fullsizen, kanske du kan va snäll å fixa till den...:rolleyes: om du e snäll ;) och det gick fort? :rolleyes:
pläääääs, hehe
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
ahhhh, hahhaha.. ja mena precis sådär! :p hur gör ni? ja måste nog gå i en advanced Photoshop-course :p

dbl ja får lägga upp fullsizen, kanske du kan va snäll å fixa till den...:rolleyes: om du e snäll ;) och det gick fort? :rolleyes:
pläääääs, hehe


jag kan ordna en kurs för dig :)
eller inte kanske.. e hel kass som lärare :rolleyes:
har visserligen aldrig testat, men det e jag säkert :)

lägg du upp fullsizen så kan jag ta och fixa till den åt dig om du vill :) vad gör man inte för tjejer... speciellt dig Glorie :)
Glorie
ja går gärna i kurs..hos dig.

haha, men du e ju grrrrrrrrrryyym Jue...:) tack va snällt..
tar det mer än 3 min av din tid så behöver du inte jobba på den.. vill inte att du ska lägga ner för mycket tid alltså :)

-->>Fullsize<<--

edit: ja kan visst inte se den när ja klickar på länken, men d kanske går att saxa in adressen? :) ehhhh, dumma browser

!!!_ här funkar den nog_!!!

aaaah, hotlinking.. ja hatar det :D
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
ja går gärna i kurs..hos dig.

haha, men du e ju grrrrrrrrrryyym Jue...:) tack va snällt..
tar det mer än 3 min av din tid så behöver du inte jobba på den.. vill inte att du ska lägga ner för mycket tid alltså :)

-->>Fullsize<<--

edit: ja kan visst inte se den när ja klickar på länken, men d kanske går att saxa in adressen? :) ehhhh, dumma browser


bara att komma hit :)

mer än 3 minuter ta det la kanske.. beror på hur snabbt jag jobbar :)
men jag har inget annat för mig ändå så det gör inget.
och skall jag göra något så får det la göras riktigt eller :)

anledningen till att den inte visas e pga att passagen inte tillåter direkt länkning till bilder, men det fixas lätt med att antingen byta fil ändelse till t.ex. ".txt" eller sätta in ett mellan slag efter .jpg som du har det nu, så jag börjar jobba nu.. kommer tillbaka om en liten stund :)
Nyx
så du skulle ha en tom grön ruta?

vad ska du med den till?
dbl
HÄR HAR DU GLORIE

så.. tog inte speciellt lång tid nu heller :)
Glorie
dbl.....ahhh.....vad du e snääääääääääll :)
Massaaaa kjaaaaaaam till dig ;) du e guld!!!!! vet inte hur ja ska tacka dig... :rolleyes:

det du sa om passagen och .txt och det... det visste ja inte heller.. tack för upplysningen... nu kan ja fortsätta att lura passagen då :D genom att döpa om filerna.. (känns lite osäkert men) :D
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
dbl.....ahhh.....vad du e snääääääääääll :)
Massaaaa kjaaaaaaam till dig ;) du e guld!!!!! vet inte hur ja ska tacka dig... :rolleyes:

det du sa om passagen och .txt och det... det visste ja inte heller.. tack för upplysningen... nu kan ja fortsätta att lura passagen då :D genom att döpa om filerna.. (känns lite osäkert men) :D


jag vet.. jag e sån bara :)

japp, det e bara att fortsätta lura passagen.. har jag gjort hela tiden :) e la bara att fortsätta tills jag har råd att fixa ett riktigt ställe...

vad skall du ha den till förresten?
dbl


ny bild av mig :)
Xo|oX
quote:
Originally posted by dbl


ny bild av mig :)

UG! VA Ä DÄ ^^^^^^???

dbl
2 hands that i have manipulated
Vizay
no more goa for that man *peka på dbl* :p :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement