|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
menar du typ såhär??
|
ahhhh, hahhaha.. ja mena precis sådär! :p hur gör ni? ja måste nog gå i en advanced Photoshop-course :p
dbl ja får lägga upp fullsizen, kanske du kan va snäll å fixa till den...:rolleyes: om du e snäll ;) och det gick fort? :rolleyes:
pläääääs, hehe |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
ahhhh, hahhaha.. ja mena precis sådär! :p hur gör ni? ja måste nog gå i en advanced Photoshop-course :p
dbl ja får lägga upp fullsizen, kanske du kan va snäll å fixa till den...:rolleyes: om du e snäll ;) och det gick fort? :rolleyes:
pläääääs, hehe |
jag kan ordna en kurs för dig :)
eller inte kanske.. e hel kass som lärare :rolleyes:
har visserligen aldrig testat, men det e jag säkert :)
lägg du upp fullsizen så kan jag ta och fixa till den åt dig om du vill :) vad gör man inte för tjejer... speciellt dig Glorie :) |
|
|
| Glorie |
ja går gärna i kurs..hos dig.
haha, men du e ju grrrrrrrrrryyym Jue...:) tack va snällt..
tar det mer än 3 min av din tid så behöver du inte jobba på den.. vill inte att du ska lägga ner för mycket tid alltså :)
-->>Fullsize<<--
edit: ja kan visst inte se den när ja klickar på länken, men d kanske går att saxa in adressen? :) ehhhh, dumma browser
!!!_ här funkar den nog_!!!
aaaah, hotlinking.. ja hatar det :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja går gärna i kurs..hos dig.
haha, men du e ju grrrrrrrrrryyym Jue...:) tack va snällt..
tar det mer än 3 min av din tid så behöver du inte jobba på den.. vill inte att du ska lägga ner för mycket tid alltså :)
-->>Fullsize<<--
edit: ja kan visst inte se den när ja klickar på länken, men d kanske går att saxa in adressen? :) ehhhh, dumma browser |
bara att komma hit :)
mer än 3 minuter ta det la kanske.. beror på hur snabbt jag jobbar :)
men jag har inget annat för mig ändå så det gör inget.
och skall jag göra något så får det la göras riktigt eller :)
anledningen till att den inte visas e pga att passagen inte tillåter direkt länkning till bilder, men det fixas lätt med att antingen byta fil ändelse till t.ex. ".txt" eller sätta in ett mellan slag efter .jpg som du har det nu, så jag börjar jobba nu.. kommer tillbaka om en liten stund :) |
|
|
| Nyx |
så du skulle ha en tom grön ruta?
vad ska du med den till? |
|
|
| Glorie |
dbl.....ahhh.....vad du e snääääääääääll :)
Massaaaa kjaaaaaaam till dig ;) du e guld!!!!! vet inte hur ja ska tacka dig... :rolleyes:
det du sa om passagen och .txt och det... det visste ja inte heller.. tack för upplysningen... nu kan ja fortsätta att lura passagen då :D genom att döpa om filerna.. (känns lite osäkert men) :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
dbl.....ahhh.....vad du e snääääääääääll :)
Massaaaa kjaaaaaaam till dig ;) du e guld!!!!! vet inte hur ja ska tacka dig... :rolleyes:
det du sa om passagen och .txt och det... det visste ja inte heller.. tack för upplysningen... nu kan ja fortsätta att lura passagen då :D genom att döpa om filerna.. (känns lite osäkert men) :D |
jag vet.. jag e sån bara :)
japp, det e bara att fortsätta lura passagen.. har jag gjort hela tiden :) e la bara att fortsätta tills jag har råd att fixa ett riktigt ställe...
vad skall du ha den till förresten? |
|
|
| dbl |

ny bild av mig :) |
|
|
| Xo|oX |
| quote: | Originally posted by dbl

ny bild av mig :) |
UG! VA Ä DÄ ^^^^^^??? |
|
|
| dbl |
| 2 hands that i have manipulated |
|
|
| Vizay |
| no more goa for that man *peka på dbl* :p :rolleyes: |
|
|
|
|