|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by NooN
Det är snyggt ShyTrance, men en aning rörigt. |
håller med!
Fan vilka potentialer bilden har...men det ser ut som två bilder ihopsmetade typ...spar dom sjysstaste objekten o ta solla ut lite annat...riktigt najs! :D |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Jag har nog ett par bilder i min kollektion som du kanske skulle ha nyttta av....ska bara leta upp de... |
Hoppas att det inte gör något att jag lånade bilderna och gjorde detta med dem:
 |
|
|
| mellow pleasure |
| Använder man Radial blur så bör man oxå använda Gaussian blur 1.5-2 pixlar när det är stora bilder för att slippa dessa gryniga ringar som blir. Tycker jag annars var bilderna som sagt PSY !!!! |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Använder man Radial blur så bör man oxå använda Gaussian blur 1.5-2 pixlar när det är stora bilder för att slippa dessa gryniga ringar som blir. Tycker jag annars var bilderna som sagt PSY !!!! |
Tack för tipsen :) |
|
|
| mellow pleasure |
Snygg NooN !
Skickar in en lekbild ur Bryce 5 !
 |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Snygg NooN !
Skickar in en lekbild ur Bryce 5 !
|
coolt. ^^ jag tycker det är den snyggaste bilden du har visat här :)
ny bild igen :P |
|
|
| mellow pleasure |
Det tackar man för ! Har ett par till lekbilder från tidigare dagar när Photoshop inte var så intressant. Då var det Bryce som gällde. Men numera så vill jag skapa mera än att använda objekt.
detta var min första bild nånsin.
 |
|
|
| NooN |
ShyTrance:
Snyggt, nu är det inte lika rörigt :) Färgerna är snygga också.
Mellow Pleasure:
Snygga bilder, helt klart. :D |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by NooN
ShyTrance:
Snyggt, nu är det inte lika rörigt :) Färgerna är snygga också.
Mellow Pleasure:
Snygga bilder, helt klart. :D |
Tjena killen kollad in MP3 sida och såg att du är från rimbo. Har en kvinnlig bekant *s* som är därifrån. Men numera så bor hon i Norrtälje. Brukar själv tillbringa tid i Sthlms skärgård på sommaren ( Blidö) !! Nu är ni med i Mellow Pleasure:s klubb för oviktigt vetande. Bye Och tack för kritiken !!!
 |
|
|
| dj_hysterix |
Wow Fenan!
Det där var typ det snyggaste du har gjort! :eyespop: :eyespop:
skillz :cool: |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Tjena killen kollad in MP3 sida och såg att du är från rimbo. Har en kvinnlig bekant *s* som är därifrån. Men numera så bor hon i Norrtälje. Brukar själv tillbringa tid i Sthlms skärgård på sommaren ( Blidö) !! Nu är ni med i Mellow Pleasure:s klubb för oviktigt vetande. Bye Och tack för kritiken !!! |
Ok, då vet man det:) Roslagen äger allt. :cool: |
|
|
|
|