return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 15)
View this Thread in Original format
ShyTrance

va tycker ni ?
mindshooter
quote:
Originally posted by ShyTrance

va tycker ni ?

mkt najs...du har bättrat på den lite sedan du visa den för mig :)
Jag skulle gärna se att du lät "jordenn" smälta in lite mer...typ sänka opaciteten på den. Annars great :)
NooN
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Jorde ett litet prov jobb för www.modellfoto.com för ett tag sen och fick en bild på en av modellerna. Detta var vad jag åstadkom sen dess är jag sammarbets partner på den biten. Tyvärr var absolut snåla eller ngt och ville inte köpa bilden men tyckte den var grym.
That´s life.
Se den här :
http://w1.635.telia.com/~u63505576/absolutlake.htm
Eller mitt senaste wallpaper :
http://w1.635.telia.com/~u63505576/journey.htm

Absolutlake funkade inte för mig :(

Journey var snygg, men inget som jag skulle ha som wallpaper. ;)
En liten grej bara: "For quite some time..." :p
ShyTrance

va tycker ni?

edit: nu har jag gjort d ljusare på den delen. för d va hår o inte bilden som var klippt där :)
dbl
shytrance: gillar inte linjen som går mellan tunneln o ansiktet... ta o få dem att smälta ihop bättre... fan va löjligt det låter... låter bättre på engelska... iallafall.
annars ser det ganska bra ut.

så.. kan ju ta o posta nått eget också kanske...
bakgrunden e la sådär.. orkade inte bry mig längre så jag sket i att göra den bättre

mellow pleasure
quote:
Originally posted by ShyTrance

va tycker ni?

Tycker den är cool i sitt blurriga lite röriga utförande ( positivt) har däremot lite svårt att förstå motivet men även detta är coolt. Ska själv avsluta en bild idag då jag fått idee´r och konstruktiv kritik i detta forum. Att Absolut lake inte fungerade vet jag inte vad detta beror på. Kan vara ngn skitinställning i datorn eller ngt. Ha det bäst.
mellow pleasure
quote:
så.. kan ju ta o posta nått eget också kanske...
bakgrunden e la sådär.. orkade inte bry mig längre så jag sket i att göra den bättre

Tycker du skulle på ngt sätt "montera" in ramen i bakgruden den ser lite väl "ditlagd" ut annars är det en skön ide samt det vore snyggt att göra om skuggan i tavlan till en hand istället. Nu är jag inget proffs så jag bara talar om hur jag skulle göra. Vill nu inte ha en massa skit för detta bara för jag vädrar tankarna. Ha det bäst.
mellow pleasure
Nu ska jag slänga ut en nästan färdig kopia av bilden jag sade skulle bli klar ikväll. Än en gång så vill jag påpeka att kritik är bra om den är konstruktiv.
Kolla på bilden här
P4z!
quote:
Nu ska jag slänga ut en nästan färdig kopia av bilden jag sade skulle bli klar ikväll. Än en gång så vill jag påpeka att kritik är bra om den är konstruktiv.
Kolla på bilden här

byt teckensnitt och färg på texten, vore bra och ha den som en "eyecatcher", dvs att den drar uppmärksamheten till texten först, sedan bakgrunden.
Gillar inte tjejen till höger, hon ser lite trashig ut tyvärr :( själv skulle jag föredra en lite mulligare tjej med kortklippt hår och inget halvnaket/bikini hehe :)
tycker de svarta kanterna är lite pixliga och skär in i bollen i mitten, tycker du ska ta bort dem och låta bollen vara så som den är, den var förövrigt väldigt snygg!
Noterna bör vara lite ljusare, såg inte dem först förrän jag kollade lite närmare på den, fast det kanske var just idéen med det?

Det är vad jag tycker iaf, snygg bild förövrigt :)
mellow pleasure
quote:
Originally posted by P4z!
byt teckensnitt och färg på texten, vore bra och ha den som en "eyecatcher", dvs att den drar uppmärksamheten till texten först, sedan bakgrunden.
Gillar inte tjejen till höger, hon ser lite trashig ut tyvärr :( själv skulle jag föredra en lite mulligare tjej med kortklippt hår och inget halvnaket/bikini hehe :)
tycker de svarta kanterna är lite pixliga och skär in i bollen i mitten, tycker du ska ta bort dem och låta bollen vara så som den är, den var förövrigt väldigt snygg!
Noterna bör vara lite ljusare, såg inte dem först förrän jag kollade lite närmare på den, fast det kanske var just idéen med det?

Det är vad jag tycker iaf, snygg bild förövrigt :)

Noterna ska inte synas för mkt det var meningen. hehe ska se om jag kan byta *ler* brud då . Menar du "rutmönstret" är pixligt eller vilka svarta kanter? Jobbar just nu på den så vi får se vad det slutar. Ju fler kockar ju bättre soppa. Ha det bäst & tack än en gång

P4z!
quote:
Noterna ska inte synas för mkt det var meningen. hehe ska se om jag kan byta *ler* brud då . Menar du "rutmönstret" är pixligt eller vilka svarta kanter? Jobbar just nu på den så vi får se vad det slutar. Ju fler kockar ju bättre soppa. Ha det bäst & tack än en gång

Jag menar de där svarta skuggorna/trianglarna i mitten av bollen, den förstörde lite av bollen tycker jag :(
Det vore kanske snyggt att prova byta ut skuggorna till en symbol istället, t.ex. Shiva eller något liknande!
mellow pleasure
quote:
Originally posted by P4z!
Jag menar de där svarta skuggorna/trianglarna i mitten av bollen, den förstörde lite av bollen tycker jag :(
Det vore kanske snyggt att prova byta ut skuggorna till en symbol istället, t.ex. Shiva eller något liknande!

Nu finns version 2 uppe Klicka här
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement