|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
hehe har du gjort om alla bilderna där eller? |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by JayBee
hehe har du gjort om alla bilderna där eller? | Ja tro det eller ej *S* vad tycks ? Var konstruktiv i kritiken snälla ! Jag är inget proffs men jag tycker det är grymt skoj ! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Ja tro det eller ej *S* vad tycks ? Var konstruktiv i kritiken snälla ! Jag är inget proffs men jag tycker det är grymt skoj ! |
jag tycker dom var snygga. fast så är ju inte jag heller nått proffs :p |
|
|
| NooN |
Vissa bilder är alldeles för grötiga. Man ser knappt själva motivet.
Tycker att de flesta bilderna är gjorda i samma mönster. Lite mer innovation kanske. |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by NooN
Vissa bilder är alldeles för grötiga. Man ser knappt själva motivet.
Tycker att de flesta bilderna är gjorda i samma mönster. Lite mer innovation kanske. | MOtivet ville ha det så och innovationen kommer varefter jag lär mig programmet. Men jag jobbar på det jag lovar. Trist bara att det inte fanns ngt positivt. Men som sagt en glad amatör som jag jobbar på. Jag blir inte ledsen, tycker själv att dom är mkt bra och så länge jag och modellen är nöjd så blir jag glad. |
|
|
| JayBee |
| jag tycker de flesta bilderna var bra, någon enstaka bild var väl kanske lite grötig men jag klagar inte. |
|
|
| dbl |
kolla inte igenom precis alla...
men dem känns alldeles för filtriga...
man ska inte direkt se att man använder filter... o speciellt inte så mycket som man ser det på dina bilder.
vissa av dem kan la bli bra om man jobbar mer på dem.. men inte som det e nu direkt |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by dbl
kolla inte igenom precis alla...
men dem känns alldeles för filtriga...
man ska inte direkt se att man använder filter... o speciellt inte så mycket som man ser det på dina bilder.
vissa av dem kan la bli bra om man jobbar mer på dem.. men inte som det e nu direkt |
å andra sidan så har jag alldrig hört dig säga att någons bilder här på TA är bra :P du är nog lite för kräsen:whip: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
å andra sidan så har jag alldrig hört dig säga att någons bilder här på TA är bra :P du är nog lite för kräsen:whip: |
jodå.. visst har jag tyckt det... men tycker det e bättre att lägga ner energi på att ge nån kritik än att bara skriva att den ser bra ut... finns det redan folk som gör
o neeee... tycker inte alls jag e för kräsen
o om jag nu e det... e det nått dåligt med det eller???
speciellt eftersom jag fick en :whip:
jag ser massa folks grafik dagligen... så jag vet ju vad jag säger iallafall... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by dbl
jodå.. visst har jag tyckt det... men tycker det e bättre att lägga ner energi på att ge nån kritik än att bara skriva att den ser bra ut... finns det redan folk som gör
o neeee... tycker inte alls jag e för kräsen
o om jag nu e det... e det nått dåligt med det eller???
speciellt eftersom jag fick en :whip:
jag ser massa folks grafik dagligen... så jag vet ju vad jag säger iallafall... |
jo jag hajar vad du menar, med kritik kanske personen gör bättre ifrån sig om det är konstruktivt i alla fall men altså jag tycker nästan att din kritik är hjärtkrossande :) alla tar vi saker olika, personligen tycker jag det är bättre att baka in kritik och komplimanger :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
jo jag hajar vad du menar, med kritik kanske personen gör bättre ifrån sig om det är konstruktivt i alla fall men altså jag tycker nästan att din kritik är hjärtkrossande :) alla tar vi saker olika, personligen tycker jag det är bättre att baka in kritik och komplimanger :) |
gav ju konstrktiv kritik.....
ej konstruktiv kritik vore att säga.... ser förjävlig ut... suger verkligen.... o sen inte säga varför
men jag sa att bilderna ser alldeles filtrerade ut... vilket = att man ser vekrligen att han har använt filter.. man ska inte kunna se det.... det e typ så som mina bilder såg ut för ett bra tag sen.. man såg verkligen att jag hade använt filter... men det va ju för att man tyckte själv det såg bra ut o experimenterade o sånt.
men jag använder knappt filter längre... förutom typ blur...
händer nån gång då och då o då ser man inte det så tydligt som man gör nu......
ETT TIPS: ANVÄND SÅ LITE FILTER SOM MÖJLIGT... O SKA DU ANVÄNDA DET SÅ SKA MAN INTE SE ATT DU HAR ANVÄNT DET.. speciellt inte se vilka filter som e användna o så.
men att säga att jag skulle ha tagit o bakat in konstruktivt med komplimanger när jag inte kan ge några... e liiiiite svårt du ;) |
|
|
|
|