return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 29)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
www.graphic-forums.com är väl så vitt jag vet det allra bästa forumet - på engelska dock.

klart det e det bästa.... jag hänger ju där :)
M1cro5lave
En bild som jag gjorde för inte så länge sedan... tänkte posta den här och se om någon gillar den :)

Lekte runt lite med ps som vanligt när jag inte har annat att göra än att posta i TA.
Så vad tycks? är den nått att ha eller är det bara en ful bild av mig när jag är packad? :toothless

dj_hysterix
wuäääh! ser ut som att det går ut ur skärmen :nervous:
mellow pleasure
Ny bild jag fnulat ihop med hjälp av lite olika program denna gång !!

Version 2 finns här
Glorie
mellow.. ja tror du dubbelklickar på "submit reply" varje gång du kommer me ett inlägg här! :) såg fyra inlägg förut, nu är det bara 2.

schyst bild! snygga färger :) I dig it, me ett undantag och det är det vågräta strecket (med två huggtänder) som finnes i mitten av bilden i den gröna delen. jag fattar att det inte ska vara som en mun, men i mina ögon blire som en mun och då ser det plötsligt ut som du valt en apa/alien som bild i bakgrunden, som har vackra tjejögon. Fast som sagt.. du ska ju inte ändra på en bild, som du själv e nöjd me, bara för att nån enstaka typ som jag, har en åsikt om den. Keep up the good job!
mellow pleasure
quote:
Originally posted by Glorie
mellow.. ja tror du dubbelklickar på "submit reply" varje gång du kommer me ett inlägg här! :) såg fyra inlägg förut, nu är det bara 2.

schyst bild! snygga färger :) I dig it, me ett undantag och det är det vågräta strecket (med två huggtänder) som finnes i mitten av bilden i den gröna delen. jag fattar att det inte ska vara som en mun, men i mina ögon blire som en mun och då ser det plötsligt ut som du valt en apa/alien som bild i bakgrunden, som har vackra tjejögon. Fast som sagt.. du ska ju inte ändra på en bild, som du själv e nöjd me, bara för att nån enstaka typ som jag, har en åsikt om den. Keep up the good job!

Faktum var att det inte skulle vara ett ansikte alls. Men när jag filat på bilden så såg jag att det likanade detta ! grunden är renderad i Bryce bara för att leka mellan olika program. Men det slutade med detta ! Och ja tjejens ögon är grymt vackra vilket gör dom användbara. Men jag tackar för den konstruktiva kritiken och inte ( inga namn) vad skit ....... Silence! Jag uppskattar det verkligen !! Sttor kram för det !!!!!
reveal
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Men jag tackar för den konstruktiva kritiken och inte ( inga namn) vad skit ....... Silence!

Vad menar du egentligen? :)
mellow pleasure
quote:
Originally posted by reveal
Vad menar du egentligen? :)

Vissa många är snabba att dömma men inte lika pigga på att konstruktivt på tala de "fel & brister" som görs ! Mkt kretsar alltså runt att "jag" är grym men du har inte samma skills. Vilket i sin tur gör att amatörer som jag själv inte får guidning utan det mera handlar om att du ( jag ) är sämre grafiker än de som " kan " detta med grafik. trist men det är den krassa verkligheten när man spelar i division 5. Varför inte påtala vad som skulle kunna ändras ? Kan ju vara så att det bekväma "jaget" är snabbt att dömma & sen att berömma. Hur som haver så gillar iaf jag det jag gör och många med mig inte allt men mkt. Jag kämpar på och har skoj vilket är viktigast för mig, Jag är en grym kock och en hobby grafiker eller leker med grafik för att få utlopp för min datagrafiska ådra. Tack för ordet o tack för den beröm jag får !!! Mvh Mellow Pleasure som nu gungar iväg till tonerna av Deep Dish Essential mix live in Moscow
dbl
vet inte varför... men känner mig träffad av nån anledning, fastän jag inte tycker det stämmer alls ;)

ok.. till bilden... snygga färger... meeeeeeeeen.. hehe ;)
första jag tänkte på när jag såg bilden va bryce och det e inte sådär jäättte positivt.. inget fel med bryce, finns helt otroliga bilder som har gjorts med det, men det ska inte se bryce ut vilket det nu gör.
en annan sak är att förutom botten och lite av toppen kurvorna så ser den ganska platt ut för att vara 3d

ögona e en bra detalj, men jag gillar inte just dem ögona.
dem ger inte rätt känsla... dem liksom stirrar på en... skulle vilja se något mer drömmande ögon typ.. vet inte hur jag ska förklara det.. hatar att ge kommentarer på svenska.

men om du nu menar mig.. kan inte direkt komma på nån mer det kan gälla så e det bara att be om att inte få några kommentarer.

och det e bättre att säga det än att be mig ändra mig.. kommer knappast ändra mitt sätt att kommentera på saker.
JayBee
quote:
Originally posted by dbl
ögona e en bra detalj, men jag gillar inte just dem ögona.
dem ger inte rätt känsla... dem liksom stirrar på en... skulle vilja se något mer drömmande ögon typ.. vet inte hur jag ska förklara det.. hatar att ge kommentarer på svenska.

men bilden heter ju "observer" en som observerar, ska ju snarare stirra på dig än att drömma.

dbl
quote:
Originally posted by JayBee
men bilden heter ju "observer" en som observerar, ska ju snarare stirra på dig än att drömma.

mjo visst... men helheten ger inte den känslan
Aendy
Shoo. Ni som är duktiga på design, feel free to join the request:

Laget jag coachar ska till nästa säsong fixa ett nytt matchställ, vi ska trycka det genom s.k. Lazerprint, d.v.s. att vi själv kan designa hela tröjan och den "skrivs" ut med färger, nummer, sponsorer m.m. Hemmastället: tröjan är röd i grunden men klubbens färger är även svart och gult, shortsen är svarta. Bortaställets tröja ska vara vit men i övrigt ha samma design som hemmastället (dock kan ju färgerna skilja), shortsen röda. Stället vi har nu är rätt basic men grymt snyggt enligt mig. Bifogar bilder på gamla stället. Jag undrar lite stillsamt om någon av talangerna på denna sida vill bidra med ett snyggt förslag...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement