|
OT: Grafik, Design, In here (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
va tycker ni?
edit: nu har jag gjort d ljusare på den delen. för d va hår o inte bilden som var klippt där :) |
Jag gillar den skarpt. Den skulle sitta som gjutet på ett DVD-omslag eller som bakgrund i en DVD-meny till en thriller/skräckis. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
hmm.. första bilden jag postar här... inte klar än, men defenitivt trevlig tycker jag... inspirerad av... rymden förstås :) även hämtat inspiration från wallpaper>science fiction @ deviantart.
gjord från scratch i PS7. 40 lager. ca. 4-5 timmars arbete hittills.
Här finns bilden |
skitsnyggt, men jobba lite på den där månliknande planeten/stenen, eller ta bort den helt...sen blir den gjuten som skrivbordsunderlägg, iaf för egen del! keep it up..! |
|
|
| Glorie |
hmm, faen hade skrivit ett längre inlägg men allt försvann :( nu tar jag bara huvuddelarna i det jag skrev.
shytrance, grymt snygg.. blev mycke bättre när du editerade ;) du vet att du skulle få direkt anställning av mig om jag hade ägt en webb/bildbyrå :)
mellow, bikinibruden sänker hela bilden imo :)
noterna gillar _jag_ inte heller :) allt annat e assnyggt :) skills...
nu sa jag iofs bara de två saker jag tyckte var lite sämre me bilden, med det menade jag dock att resten var grymmesnyggt :p ta inte illa upp!
tja |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
skitsnyggt, men jobba lite på den där månliknande planeten/stenen, eller ta bort den helt...sen blir den gjuten som skrivbordsunderlägg, iaf för egen del! keep it up..! |
här e den färdiga versionen ;) tröttna på den ganska snabbt så jag har inte gjort allt som jag tänkt göra, men planeten e fixad, så är även kontrasten + en massa smådetaljer...
Infinity |
|
|
| mindshooter |
Alrity...idag testade jag på fotomanipulation för första gången :)
läste lite på forumen som dbl länkat till i en annan tråd och hittade nån ögon-guide... lekte runt lite, la på en textur o såhär blev det...keep in mind that its my first time..
 |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Alrity...idag testade jag på fotomanipulation för första gången :)
läste lite på forumen som dbl länkat till i en annan tråd och hittade nån ögon-guide... lekte runt lite, la på en textur o såhär blev det...keep in mind that its my first time..
|
eewww....jag blir ju för fan rädd! :nervous: :nervous:
Nice work... |
|
|
| St_Andrew |
| hehe tycker det påminenr lite om jaybee@haloween :D |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmm, faen hade skrivit ett längre inlägg men allt försvann :( nu tar jag bara huvuddelarna i det jag skrev.
shytrance, grymt snygg.. blev mycke bättre när du editerade ;) du vet att du skulle få direkt anställning av mig om jag hade ägt en webb/bildbyrå :)
mellow, bikinibruden sänker hela bilden imo :)
noterna gillar _jag_ inte heller :) allt annat e assnyggt :) skills...
nu sa jag iofs bara de två saker jag tyckte var lite sämre me bilden, med det menade jag dock att resten var grymmesnyggt :p ta inte illa upp!
tja |
Vill bara tacka för kritiken ! Jag vet att bikinibruden inte helt passar, jag letade faktiskt en form av dancefloor bild men hittade ingen bra !! ( Ngn som har ) Tjejen heter för övrigt Kritina Norman och är en svensk / internationell modell. Noterna är ett tack till artisten Unicorn ( som skrivit dom = ÄKTA slinga ). Jag brukar göra minst ett par versioner så den kommer att fortsätta förändras. Som sagt när ris & ros är i harmoni tar människan åt sig informationen utan att förundras av andras intellekt. Tack än en gång ! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Alrity...idag testade jag på fotomanipulation för första gången :)
läste lite på forumen som dbl länkat till i en annan tråd och hittade nån ögon-guide... lekte runt lite, la på en textur o såhär blev det...keep in mind that its my first time..
|
finns massa med fotomanipulation där :)
tyvärr så håller ju typ alla på med det.. hehe :p
men för ett första försök så ser det bra ut..
kan såklart behöva en hel del mer jobb, men ändå.
t.ex. göra blodet eller va det nu e mörkare, och även din hy mörkare |
|
|
| JayBee |
en bild jag gjorde på en poolare :D AK'n är lite för stor i proportion men jag upptäckte det för sent och orkade inte gör om det. hela proseduren tog inte så lång tid, kanske 20 minuter bara.
<---- (för de som var med på paintballen så är detta "mr.3shot in ass") |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
finns massa med fotomanipulation där :)
tyvärr så håller ju typ alla på med det.. hehe :p
men för ett första försök så ser det bra ut..
kan såklart behöva en hel del mer jobb, men ändå.
t.ex. göra blodet eller va det nu e mörkare, och även din hy mörkare |
hm kanske det..men då ser det mer ut som att hela jag är en zombie istället för att jag är skadad :p
Är väldigt många som tror att det var ett foto från halloween och att jag var sminkad sådär vilket jag tar som bra kritik ;)
Att alla håller på med det ser jag som en utmaning ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hm kanske det..men då ser det mer ut som att hela jag är en zombie istället för att jag är skadad :p
Är väldigt många som tror att det var ett foto från halloween och att jag var sminkad sådär vilket jag tar som bra kritik ;)
Att alla håller på med det ser jag som en utmaning ;) |
antingen så e dem bara helt värdelösa eller så vill dem bara vara snälla ;)
hehe :p |
|
|
|
|