return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
OT: Grafik, Design, In here (pg. 7)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
no more goa for that man *peka på dbl* :p :rolleyes:

lol :haha: :haha:
Connector
får väll posta lite bilder jag har gjort (gjort o gjort, moddat iaf)

tänkte på matrix när jag gjorde den här bilden.

Jag är en terminator!
Glorie
Talang Connector, talang....

(vf anv man för prog till d dära?)
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
Talang Connector, talang....

(vf anv man för prog till d dära?)

samma program som man använder till allt annat.. photoshop :)
ok, kanske inte allt, men det mesta inom grafik
Glorie
det säger ju lite om hur mycket ja kan me Photoshop :D:stongue: :stongue: :stongue:

tsssss

Kursen, dbl... När startar den? :p
dbl
quote:
det säger ju lite om hur mycket ja kan me Photoshop :D:stongue: :stongue: :stongue:

tsssss

Kursen, dbl... När startar den? :p

jo.. man kan göra hur mycket som helst i photoshop..

kursen.. jadu... jag e ledig fram till den 20 januari :)
har inget att göra :)
Glorie
finfin

nån kanske vill ha den?

åh suck, ja har tappat inspirationen å kreativiteten me att göra signaturer :( snyft.. inte för att det har funnits så mycke men :(
dbl
sista bilden i ett grafik battle jag gjorde med en

för ni som inte vet vad det e så e man 2 (man kan såklart vara fler) som gör bilder. man bestämmer upp regler och som vi hade så va det att behålla storleken, jpg bytning och behålla något från förra bilden.. och det som e från förra bilden e ögat nu då

HÄR har ni hela alltet om ni vill se.. kanske lättare att förstå också om man inte har en blekaste om vad det e :)
mindshooter
quote:
finfin

nån kanske vill ha den?

åh suck, ja har tappat inspirationen å kreativiteten me att göra signaturer :( snyft.. inte för att det har funnits så mycke men :(

har du gjort den? fett cool i så fall! Håller på med en ny design åt tricster som ska vara en massa ögongodis...ska posta den när den är klar...är jävligt nöjd med den till skillnad från nuvarande sida :D

Bra jobbat dbl, såg hela eran battle. Har fortfarande inte hajat hur ni får ihop dom hära "rörorna", tar du bara en massa bilder och kasta ihop med lagereffekter eller? brukar alltid vara massa småsaker i, o typ streck och dylikt :p
Glorie
mindshooter :) hehe neee ja har inte gjort den :) synd va ;)

dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
har du gjort den? fett cool i så fall! Håller på med en ny design åt tricster som ska vara en massa ögongodis...ska posta den när den är klar...är jävligt nöjd med den till skillnad från nuvarande sida :D

Bra jobbat dbl, såg hela eran battle. Har fortfarande inte hajat hur ni får ihop dom hära "rörorna", tar du bara en massa bilder och kasta ihop med lagereffekter eller? brukar alltid vara massa småsaker i, o typ streck och dylikt :p

dem där "rörorna"... hehe... nje, e la inte bara en massa bilder som vi kastar ihop med lite lager effekter... visserligen e det en hel del bilder ibland och en hel del lagereffekter, men det e ofta lite brightning/contrast, lite färg ändringar och massa annan skit.

svårt att förklara hur 17 man gör... det bara händer liksom

den sista bilden som jag gjorde där e ju min styvsyrras unge som jag har tagit kort på för ett tag sen som jag sedan har lagt lite bilder på typ för att ge lite textur.. e ju såklart mer avancerat än så, men ändå...

sen har jag lagt in en del bilder som jag har mixat ihop och så i bakgrunden.

men det hela går ganska snabbt faktiskt.. eller nja.. när man väl kan det iallafall :)
Glorie
MYCKET KLICKVÄRD SIDA HÄR

Are you impressed? I am impressed :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement