|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 106)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Op 555 storten kost(te) geld bij Postbank
Gepost door Stefan (SunChaser) - Bron: De Telegraaf (Restricted area)
Gepubliceerd: dinsdag 28 december 2004 @ 20:19
slimgeboren had ons via de nieuws-submit te melden:
Dagmar (7) en Luc (5) de Jager kwamen maandag van een koude kermis thuis toen zij geld hadden gestort op giro 555, dat ten goede komt aan de slachtoffers van de zeebeving. Ze hadden elk vijf euro uit hun spaarpot gehaald voor het goede doel. Hun moeder verdubbelde dat bedrag. Maar wat bleek: de Postbank bracht zes euro in rekening voor het storten.
'Omdat het een contante storting betrof, moest er zes euro worden betaald', zegt de verontwaardigde moeder. Een woordvoerder van de Postbank meldt dat dit standaard gebeurt bij storting op rekeningen van derden. 'Dat geldt dus ook voor giro 555.'
De directie van de Postbank is echter tot conclusie gekomen dat dit moreel gezien eigenlijk niet kan en heeft zijn medewerkers opdracht gegeven de zes euro niet meer in rekening te brengen. Wie vanaf nu geld stort op giro 555 kan dit gratis doen.
|
Wat een schoften! Ga direct een andere bank nemen! |
|
|
| jp |
| Het zijn allemaal uitzuigers dus daar schiet je niks mee op. Trouwens, dat mokkeltje van 'dat is de kracht van de Postbank' is zo leuk (ja die met de blauwe ogen) :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Sinds Magik in bed ligt TV te kijken is de snelheid verdubbeld |
Hehehehehe :) |
|
|
| BaRTeZ |
Time, Event, Intruder, Count
29-12-2004 17:45:16, TCP_Port_Scan, www.tranceaddict.com, 2
[Pre-attack Probe] This signature detects when a computer attempts to access more than 4 different TCP ports on the victim's computer.
This signature replaces Port_Scan.
TA wil me hacken :whip: |
|
|
| jp |
| Oh jee Swamper heeft weer creditcard gegevens nodig zo te zien ;) |
|
|
| Phortje |
| khoop niet dat ik ziek word :( :whip: |
|
|
| jp |
| Nee want dan mis je Awaks. De opbouw was al in volle gang zag ik vanmiddag :) |
|
|
| Phortje |
| Mja ik wil eigenlijk hoe dan ook :o Misschien dat ik er daarna spijt van heb, maar so be it :p |
|
|
| jp |
| Ze hebben vast wel een EHBO daar. Het Boven IJ ziekenhuis is 5 minuten rijden :D |
|
|
| Phortje |
| geruststellend hoor :p |
|
|
|
|