|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 143)
|
View this Thread in Original format
| Robert |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hahahahaha, kerel, als je zo denkt, wat ben je dan bekrompen zeg.
Wees blij dat er een televisie is, wees blij dat je KAN vliegen. Terwijl jij met je luie reet in een vliegtuig zit, hebben er kindertjes in Afrika nog nooit een vliegtuig gezien.
Oftewel: denk bij jezelf: lekker belangrijk, er zijn belangrijkere dingen in het leven...
Perspectief, dingen in perspectief zien, dat zouden meer mensen moeten kunnen. |
De kindertjes in Afrika is totaal niet relevant, in dat geval kan je dat over zo'n beetje alles zeggen waarover hier gezeurd wordt.
Blij dat er een tv is? Tv was alleen ff een voorbeeld, in vergelijking met Qantas of BA heeft KLM nog wat in te halen. Oftwel: lekker belangrijk, gewoon nooit meer KLM als de ander relaxer is (en meestal nog goedkoper ook).
En wat betreft die kindertjes in Afrika, Qantas/BA haalt al je overgebleven buitenlands wisselgeld op in het vliegtuig voor het Unicef kinderfonds ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Robert
Ik houdt ze er gedeeltelijk verantwoordelijk voor, dan moeten ze maar meer tijd tussen de vluchten in berekenen. Bovendien hadden ze het veel beter kunnen afhandelen. Toen ik een andere keer met BA een uur vertraging had mocht ik de BA lounge in, bij KLM mocht dat niet.
Daarnaast wordt het eens tijd dat KLM hun vloot vernieuwd, een televisie in het gangpad kan echt niet meer. En zo zijn er nog veel meer dingen.. |
Ok, je kan ze idd verantwoordelijk houden voor de afhandeling. Maar ik neem aan dat ze vluchten ver van tevoren plannen, en ik snap best dat ze geen rekening houden met deze enorme sneeuwval van de laatste dagen, wat waarschijnlijk de oorzaak van de vertraging is?
(ps. je bent nooit meer op msn maar ik wil je nog steeds wat sturen :))
Die is goed dood... Maar vind t wel weer grappig dat die amerikanen 100mph zo extreem hard vinden... |
|
|
| eieregooie |
| oh, en de pinautomaat heeft men pas opgegeten :whip: |
|
|
| jp |
Wat is dat met al die meerkoeten overal? Hele bosjes meerkoeten overal in het weiland, platgereden meerkoeten, zwemmende meerkoeten je wordt er gek van. Hebben die beesten geen natuurlijke vijanden of zo? Of hebben ze massaal sperma in de sneeuw ingevroren om nu massaal de vrouwtjes te bevruchten?
Ik weet niet hoe die beesten smaken maar indien McDonalds nog een nieuwe burger nodig heeft zou de McMorecowed een goede optie zijn. En waarom zijn die rare vogels eigenlijk zwart? In het donker op de fiets ga je geheid onderuit, men ziet die krengen gewoon niet :whip: |
|
|
| nwopper |
Ik krijg het heen en weer van dat achtelijke gele kuikentje!
"I maybe Smaaaaaall, I maybe sweeeeet..."
:whip: |
|
|
| nwopper |
| Ik ben moe en wil naar huis. :o |
|
|
| MennoB |
Wat ik ontzettend k*t vind, is dat Gabriel en Dresden , Motorcylce - Around You hebben aangepast:whip: :whip:
Iig die Armin zaterdag draaide is niet dezelfde als dat Gabriel en Dresden draaide op Innercity..of is die versie die Armin draaide een Remix? |
|
|
| MaGiK54 |
| Zwaar kut, krijg net te horen dat er euthenasie bij een collega van me om 12 uur wordt gepleegd.... :( :( |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zwaar kut, krijg net te horen dat er euthenasie bij een collega van me om 12 uur wordt gepleegd.... :( :( |
Hoe is zijn situatie dan? Hoe komt het zeg maar?
Sterkte in ieder geval!! :) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Robert
Ik houdt ze er gedeeltelijk verantwoordelijk voor, dan moeten ze maar meer tijd tussen de vluchten in berekenen. Bovendien hadden ze het veel beter kunnen afhandelen. Toen ik een andere keer met BA een uur vertraging had mocht ik de BA lounge in, bij KLM mocht dat niet.
Daarnaast wordt het eens tijd dat KLM hun vloot vernieuwd, een televisie in het gangpad kan echt niet meer. En zo zijn er nog veel meer dingen.. |
Hey BA vliegt nooit!!
I pity the fool :p :toothless |
|
|
|
|