|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 270)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Het is de straf van God voor het anaal misbruiken van een kangeroo :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Het is de straf van God voor het anaal misbruiken van een kangeroo :p |
Het was wel lekker hooor.....die kleine misbruiken in moedersbuidel:
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik zou vandaag een helicoptervlucht boven Perth maken.....isset gvd gvd gvd klote weer hiero....windkracht 5 a 6 met veel regen, dus vlucht gecanceld.....:whip: :whip: :whip: :whip: |
hoegaarden met citroen in de zon op het terras in eindhoven...
lekkkkkeeeerrrrr!!
(*sorry Magik...ff zieken) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
hoegaarden met citroen in de zon op het terras in eindhoven...
lekkkkkeeeerrrrr!!
(*sorry Magik...ff zieken) |
Maakt niks uit, vandaag schijnt het zonnetje en ik ga lekker naar het strand......neem aan dat jij vandaag gewoon moet werken.....:o |
|
|
| Unique2701 |
ben zo bluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
:whip: :whip: :whip:
me loon vorige week pas gehad en nu staat er nog maar 7,99 op me rekening.. :( :( :( |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ben zo bluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
:whip: :whip: :whip:
me loon vorige week pas gehad en nu staat er nog maar 7,99 op me rekening.. :( :( :( |
Rood staan is geen schande |
|
|
| eieregooie |
| Lekke band :whip: :whip: :whip: 2e keer al dit jaar :mad: En natuurlijk aan hetzelfde wiel. Hopelijk kunnen ze er nog wat mee, anders mag ik even 112 eur ophoesten voor een nieuwe. En dan maar hopen dat iemand m er gratis om wil leggen... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Lekke band :whip: :whip: :whip: 2e keer al dit jaar :mad: En natuurlijk aan hetzelfde wiel. Hopelijk kunnen ze er nog wat mee, anders mag ik even 112 eur ophoesten voor een nieuwe. En dan maar hopen dat iemand m er gratis om wil leggen... |
Tweedehandsje kost 30 euro. Kan nog duizenden kilometers mee |
|
|
| eieregooie |
| Beter gaan ze deze gewoon repareren, want hij is nog geen 4 maanden oud :whip: |
|
|
| ZZandirt |
de enige lekke band die ik ooit had met een auto, was toen ik met 70 ofzo een stoeprandje over het hoofd zag... meteen de velg en schokbreker(ophanging) ook aan gort..... :( (nog geen rijbewijs toen...:D:D)
hoe is het bij jou gebeurt? ergens doorheengereden...? banden gaan tegenwoordig toch niet meer lek?? |
|
|
| eieregooie |
Vorige keer heb ik op een bosweggetje in Frankrijk, bij het uitwijken voor loslopende kinderen, een stuk natuursteen geraakt... Net zo met de zijkant van de band, dus gelijk een flink gat waardoor de auto idd ook met de velg op die steen knalde... Velg kon wel gerepareerd worden en dient sindsdien als reserve wiel. (t zijn geen bling bling velgen trouwens)
Hoe het gister kwam... geen idee... Ik merkte opeens dat de auto zwaar begon te trekken toen ik bijna was waar ik moest zijn... Dus maar even door gereden en na t parkeren bleek de band al half leeg te zijn... Gelijk maar wiel vervangen, en de band is inmiddels echt helemaal leeg... Kon verder niet echt iets vinden, maar bij nadere inspectie bij daglicht vandaag zit er een klein scheurtje op het profiel. Ik denk dat dat t is... Anders misschien t ventiel... Heb op dat ritje gister verder geen stoepjes meegepakt of andere gekke dingen... Voor mijn doen zelfs rustig gereden dus ja... Ik heb geen idee...
Tis al de vierde kapotte band met deze auto in nog geen drie jaar... Me pa is ook al een keer over een stuk ijzer gereden dat van een auto voor 'm viel met als gevolg een lekke band en een band met een blaas... |
|
|
| Push2005 |
| Allemaal de schuld van die natuurstenen :o |
|
|
|
|