|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 127)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Ik heb in me klauwen gesneden!:whip: :mad: :whip: :mad: :whip: |
|
|
| New Wave |
En ook weer een leuke brief van het Centraal Justitieel Incasso Bureau. 30 Eurootjes.......
Gaat goed vandaag :p
Ze zijn wel steeds sneller met die bonnen. 16 januari geflitst en 29ste verzonden. Lijkt er bijna op dat ze allemaal wat harder zijn gaan werken :p. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
Van welk jaar? 2003 was een goed jaar... |
Oneven jaren zijn ALTIJD beter als even jaren |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zit weer in Enschede voor een commissievergadering van mijn afstudeerscriptie. Voor de zoveelste keer. Zie het echt niet meer zitten, gezeik allemaal, ben behoorlijk radeloos eigenlijk. Ik ben al zolang met die scriptie bezig.......... Weinig (zegmaar GEEN) begeleiding in Den Haag, ook weinig begeleiding vanuit mijn begeleiders in Enschede. Steeds is het 'niet helemaal goed'. Heel fijn en leuk voor je zelfvertrouwen. Ga je flink aan jezelf twijfelen, maar het ligt echt niet alleen aan mij. 1x in de zoveel tijd krijgen de begeleiders weer de scriptie te lezen en iedere keer valt ze weer nieuwe dingen op, fijn is dat! Het moet gvd een keer goed zijn.
Heel fijn........ het wordt er niet makkelijker op :( :sadgreen: |
Afstudeerscriptie is echt KUT, ik moet er binnenkort ook mee beginnen. Ik zie er echt tegenop :( Op het HBO was het nog te doen, maar nu moet alles wetenschappelijk onderbouwd zijn en wordt je helemaal gek van al die refenties, etc.
Maar goed, morgen eerst een herkansing van vorig jaar gaan maken. Het enigste verplichte vak wat ik nog moet halen. |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bestuurskunde , afstudeerrichting Veiligheidsstudies. Universiteit Twente.
Why? |
Nee, zomaar. Gezonde Hollandse nieuwsgierigheid zullen we maar zeggen. ;)
Ik ben trouwens al de hele week op en neer aan 't fietsen naar de UT, heb tentamens van 't ROC, en die kunnen ze blijkbaar niet gewoon op school doen... :mad: Koud! |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik ben zo ziek als een hond, half dagje werken en rond een uur of twaalf weer richtig bed...:( |
|
|
| Tim81 |
| Zelfs te ziek om te spemmen... |
|
|
| robin |
| Dat geloof ik niet :o |
|
|
| New Wave |
| Niks te ziek om te spammen! Wat een mietje! DISIPLINE! Al lig je in je graf dan zul je nog spammen!:whip: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Niks te ziek om te spammen! Wat een mietje! DISIPLINE! Al lig je in je graf dan zul je nog spammen!:whip: |
Geef eens het goede voorbeeld vanavond :o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Geef eens het goede voorbeeld vanavond :o |
Ik ga vanavond naar Awakenings. Aan jouw de eer dus :p |
|
|
|
|