|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 297)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
sluiten die handel, totaal offtopic allemaal :D |
jij ook offtopic :whip:
en niet onvriendelijk bedoeld maar uit nieuwsgierigheid: je bent hier wel erg vaak te vinden he? :toothless |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Wel duur voor een avondje neuken... |
Ja maar dit is ook niet voor jou bedoeld.. Je ziet toch aan d'r handgebaar dat ze een 'grote' wil :D |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ja maar dit is ook niet voor jou bedoeld.. Je ziet toch aan d'r handgebaar dat ze een 'grote' wil :D |
denk eerder dat de prijs is bedoeld voor die persoon van het juiste formaat.. :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| ze lust er wel pap van dus :eyes: |
|
|
| MennoB |
 |
|
|
| Unique2701 |
nog een x jongens?
geintje, morgen om 9.20 al (verplicht) college.. t zou verboden moeten worden :whip: :whip: dus ik ga slapen
:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Unique2701
geintje, morgen om 9.20 al (verplicht) college.. t zou verboden moeten worden :whip: :whip: dus ik ga slapen
:D |
mietjuh@@!! ik zit nu alweer op school! dat betekent dat ik er half 7 afmoest :eek: , op gvd eeen vrijdag! tis toch zeker niet te geloven@:crazy: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
mietjuh@@!! ik zit nu alweer op school! dat betekent dat ik er half 7 afmoest :eek: , op gvd eeen vrijdag! tis toch zeker niet te geloven@:crazy: |
ik ben een slaapkop en daar is niks mis mee..
had me wekker nog verkeerd ingesteld dus versliep me -_- |
|
|
| jp |
Wat is het koud buiten zeg, handen zijn helemaal rood :whip:
En zo te zien gaat m'n accu de winter ook niet overleven dus moet er een reserve accu in. Maar ja dan moet er in de kou gesleuteld worden :mad: |
|
|
| Creamfields23 |
| Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nou je het zegt ik moet nog antivries voor de radiateur halen. En krab materiaal :whip: Ben zo lui als een hond :sadgreen: |
|
|
| jp |
Dat is 5...
AMSTERDAM - In de Dirk Bonstraat in het Amsterdamse stadsdeel Slotermeer is vrijdag rond 19.30 uur een man doodgeschoten. Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend. De toedracht doet denken aan weer een liquidatie.
Een politiewoordvoerder kon alleen zeggen dat de man op de straat is aangetroffen en aan zijn verwondingen is overleden. AT5 meldt dat vijf kogels op hem zijn afgevuurd.
De technische recherche verricht sporen onderzoek. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
En zo te zien gaat m'n accu de winter ook niet overleven dus moet er een reserve accu in. Maar ja dan moet er in de kou gesleuteld worden :mad: |
ja dat heb je met die Subaru bakken. Blijft kutspul.:o :D |
|
|
|
|