|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 352)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
Ergens geef ik siesta wel gelijk hoor
Ali B is gewoon een kneus |
|
|
| eieregooie |
| De pot verwijt de ketel... |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by djxtension
Dat een Fries dat nou weer moet zeggen... :rolleyes:
Ali B is net zoveel Nederlander als jij dat bent, dus ik zie geen reden waarom hij dat niet zou mogen zingen. Hetzelfde geld voor Re-Play en het Wilhelmus.
Of het ethisch verantwoord is, is een punt van discussie. Daarover kunnen de meningen verschillen.
Ik snap je standpunt, maar misschien had je het iets anders uit moeten drukken. |
Ik vind dat gewoon overdone, je kunt het integratiebeleid etc ook overdrijven. Wilhelmus hoort gewoon door Bill van dijk, dat is de cultuur van Nederland. Het hoort niet door, with all the respect, een stel nichten in 3d kano te worden gezongen. |
|
|
| eieregooie |
| t wilhelmus hoort door t volk gezongen te worden :p Maw, iedere nederlander komt ervoor in aanmerking. Bill van Dijk is nou ook niet bepaald een van mijn favorieten daarvoor :toothless |
|
|
| jp |
Nederland is Noord-Holland, Zuid-Holland en Zeeland :o
Zeg maar overal waar de VOC een haven had :o
De rest is Belgie, Bourgondie, Duitsland en Friesland :o |
|
|
| MikeVee |
Zeg, moet er niet eens overwogen worden om het nederlandse subforum te sluiten? :disbelief
De weinige Nederlanders die nog posten doen dat toch voornamelijk in het belgisch gedeelte. :p |
|
|
| jp |
| Samenvoegen :disbelief |
|
|
| eieregooie |
| Ze zijn bijna allemaal verkast naar GrooveCollection... tis wachten op nieuw vleesch :D |
|
|
| Siesta |
genoeg vleesch gezien zonet, alle 3 final destination films achter elkaar gezien
SCARY :eyes: :eyes: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zeg, moet er niet eens overwogen worden om het nederlandse subforum te sluiten? :disbelief
De weinige Nederlanders die nog posten doen dat toch voornamelijk in het belgisch gedeelte. :p |
Yeah right. Er is nog voldoende oude garde ( :confused: ) over.
Tenminste... JP, Ei, Robin, Chicane, Franzelare, Magrec, M_peror.....
Wie meldt zich aan, sletjes?? |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
Yeah right. Er is nog voldoende oude garde ( :confused: ) over.
Tenminste... JP, Ei, Robin, Chicane, Franzelare, Magrec, M_peror.....
Wie meldt zich aan, sletjes?? |
:confused: |
|
|
| Frenkieee |
Ben nog nooit zo nat geregend als daarnet. Gelukkig wel op de weg naar huis, en niet naar school (voor een hertentamen).
Altijd leuk, stap je op de fiets begint het snoei- en snoeihard te regenen, rijd je de oprit op breek doodleuk het zonnetje weer door :whip: |
|
|
|
|