|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 139)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
DEN HAAG - Shell heeft zaterdag de adviesprijzen voor benzine verhoogd. Het is derde verhoging in de afgelopen week. Een liter ongelode benzine stijgt van 1,259 euro naar 1,265 euro, super van 1,313 euro naar 1,319 euro. De adviesprijs voor diesel, de afgelopen week twee keer verhoogd, blijft staan op 0,955 euro.
Marktleider Shell bepaalt de adviesprijzen aan de hand van de ontwikkelingen op de olieproductenmarkt.
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
Mwjha, en maar miljarden euro's meer winst maken......Ik tank niet meer bij de shell. Ik tank bij een station waar de prijs 10 cent lager ligt :D Handig is dat :p |
|
|
| jp |
| Bij de Shell Express (een soort Tango, onbemand tankstation dus) kost de benzine 1,17. Shell betaald haar personeel gewoon te goed ;) |
|
|
| M5 |
| Toch wel leuk zo'n tankpasje van de Shell, ik sta altijd met veel plezier naar de meter te kijken :cool: |
|
|
| moogwai |
| Wat een saai weekend! Gisteren niet wezen stappen, voetballen is afgelast. En het is veel te koud buiten bovendien :whip: |
|
|
| jp |
9:00hr

15:00hr

Er is iets raars met de natuur aan de hand :whip: |
|
|
| New Wave |
| Ta de hele dag down....lekke rbezig....... |
|
|
| djxtension |
| Het is koud hier! Vanochtend om 6 uur was 't -11... |
|
|
| New Wave |
ME CLIO DOET HET NIET MEER......KUTZOOI!!!!!!!!!!!
KUT KOU, KUT ACCU, KUTKUTKUTKUT........Ik ga ene nieuwe auto kopen.:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
ME CLIO DOET HET NIET MEER......KUTZOOI!!!!!!!!!!!
KUT KOU, KUT ACCU, KUTKUTKUTKUT........Ik ga ene nieuwe auto kopen.:whip: :whip: :whip: :whip: |
Franse auto's :stongue:
Maar eh... vervelend hoor. Hoop dat je snel weer mobiel bent :o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Franse auto's :stongue:
Maar eh... vervelend hoor. Hoop dat je snel weer mobiel bent :o |
:D Ik dus ANWB gebeld....na 45 minuten (dat is nog rete snel trouwens :D ) komt die knakker :p. Ik start..."oh meneer, die is verzopen, laat mij maar even" Hij stapt in, start de auto, trapt flink op het gas en hoppa. Hij loopt weer als een tierelier. :D niets aan het handje dus :D |
|
|
| jp |
| Hoera voor de helden in het geel |
|
|
| Esrem |
| Ik ben ziek en ga zaterdag naar New York :sadgreen: |
|
|
|
|