|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 175)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| arme jongen toch |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
arme jongen toch |
Valt wel mee hoor......:p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Valt wel mee hoor......:p |
dat stelt me gerust! :nervous: |
|
|
| websley |
BLIK en/of EIEREGOOIE:
Hoezo plaatje in Sig veel te groot?:whip: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by websley
BLIK en/of EIEREGOOIE:
Gewoon ophoeren met die grote sigs! Maakt het forum nog traag ook! En wat is het nut? 0,0? Juist!
Edit: En als je zoiets wil weten dan stuur je een PM naar een van de twee, nog meer kans dat ze het beantwoorden ook. En ik vind het sowieso een domme vraag, te groot is te groot. |
|
|
| nwopper |
Even zeiken:
- Mijn bovenburen hebben laminaat en een net wandelende peuter (STAMP STAMP STAMP.....BAFF.....WEEEEEEEH) en ik hoor echt de hele tijd dat gedoe, en die blije vader er maar achteraan hollen en meekirren en krijsen met dat kind. :whip:
-Pokkeweer
-Mijn werk had de hele vakantie mensen tekort, en ze bellen me niet terwijl ik WEL doorgegeven had dat ik kon werken. Ik kan het geld goed gebruiken, maar nee......mijn pa is geen postbode dus ik wordt nergens ingepland (Bij de TPG krijg je voorkeursbehandeling als je pa ook postbode is) of opgebeld of whatsoever.
-Ik ga naarbuiten: geen regen, 5 minuten later: plensbui, ik ga weg om de post rond te brengen...regen...regen....regen.....ga ik weg uit die wijk: NOG hardere regen.
:whip:
Klaar.... |
|
|
| robin |
BLIK en/of EIEREGOOIE:
Fijne vriend, dat plaatje is dik een half mb groot :wtf:
En ook nog eens breder dan 500px
lees hier alle regeltjes over sigs :o |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by nwopper
Even zeiken:
- Mijn bovenburen hebben laminaat en een net wandelende peuter (STAMP STAMP STAMP.....BAFF.....WEEEEEEEH) en ik hoor echt de hele tijd dat gedoe, en die blije vader er maar achteraan hollen en meekirren en krijsen met dat kind. :whip:
-Pokkeweer
-Mijn werk had de hele vakantie mensen tekort, en ze bellen me niet terwijl ik WEL doorgegeven had dat ik kon werken. Ik kan het geld goed gebruiken, maar nee......mijn pa is geen postbode dus ik wordt nergens ingepland (Bij de TPG krijg je voorkeursbehandeling als je pa ook postbode is) of opgebeld of whatsoever.
-Ik ga naarbuiten: geen regen, 5 minuten later: plensbui, ik ga weg om de post rond te brengen...regen...regen....regen.....ga ik weg uit die wijk: NOG hardere regen.
Klaar.... |
Zo maar even moederdag cadeautje halen :o (de gebruikelijke chocolade meuk met bloemen :o) |
|
|
| DJ_Siesta |
| ja ik zal zo ook maareens de auto induike voor een kadootje, want als je gaat fietse wordt je smerig nat :nervous: |
|
|
| MaGiK54 |
| Ben nog steeds verkouden.....:mad: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by nwopper
|
Ik heb lekker de hele dag binnen gewerkt, nergens geen last van gehad :p
| quote: | Originally posted by robin
Zo maar even moederdag cadeautje halen :o |
Gelukkig heb ik daar een zusje voor :)
Eigenlijk niks te klagen dus :D |
|
|
| eieregooie |
BLIK en/of EIEREGOOIE:
| quote: | Originally posted by robin
Fijne vriend, dat plaatje is dik een half mb groot :wtf:
En ook nog eens breder dan 500px
lees hier alle regeltjes over sigs :o |
^^ What he said...
Stel hij was 10% te groot... dat valt door de vingers te zien, maar de jouwe was 10x te groot... en dat is nogal wat... |
|
|
|
|