|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 188)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Kheb kipfilet met gebakken aardappelschrijffies klaar liggen, maar heb totaal geen zin om het te gaan maken....... |
Mwja, ik heb er ook een probleem mee, ik wil opzich wel wat kip braden maar ik ben het vergeten uit de friezen te halen. het allemaal verschillende kip recepten maar ik heb alleen de kip niet. ZO VERMOEIEND DAT KOKEN!:whip: Dan maar bak lasagna in de oven. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwja, ik heb er ook een probleem mee, ik wil opzich wel wat kip braden maar ik ben het vergeten uit de friezen te halen. het allemaal verschillende kip recepten maar ik heb alleen de kip niet. ZO VERMOEIEND DAT KOKEN!:whip: Dan maar bak lasagna in de oven. |
Kip ligt er wel uit bij mij, maar heb totaal geen zin.....kwam pas half zeven thuis.....maar heb wel honger.....gaat maar aan de slag..... |
|
|
| MaGiK54 |
| Eten was ondanks de tegenzin om te koken, wel lekker :tongue2 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Katten :whip: |
Zijn zo cool... |
|
|
| MaGiK54 |
| Mot straks naar een verjaardag......totaal geen zin :whip: |
|
|
| New Wave |
| Lees net dat er vuur was in een club op de Jan van Galenstraat. Dat is toch de Marcanti Plaza? oeijoeij.:( |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Lees net dat er vuur was in een club op de Jan van Galenstraat. Dat is toch de Marcanti Plaza? oeijoeij.:( |
ja heet nu de kingdom. |
|
|
| jp |
Twaalf aanhoudingen na vernielingen Pinkpop
(Novum) - Twaalf jongeren uit Kerkrade zijn maandagochtend aangehouden, nadat zij in Landgraaf diverse vernielingen hadden aangericht, waaronder bij het Pinkpopfestival. De twaalf trokken twintig meter hekwerk van het festival omver.
Enkele agenten zagen dat de jongeren tussen de 19 en 26 jaar rond 04.30 uur de omheining van het terrein vernielden. Even later waren zij de groep kwijt, waarop werd besloten meer eenheden in te schakelen. De twaalf werden korte tijd later gezien in hun woonplaats. Daar vernielden zij in de Dr. Nolenstraat tuinmeubelen en bloempotten. Ook liepen de jongeren over auto's en trapten zij tegen lichtmasten.
De politie hield tien mannen en twee vrouwen aan. Zij zitten vast en worden maandag verhoord.
Alto-tuig :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Twaalf aanhoudingen na vernielingen Pinkpop
(Novum) - Twaalf jongeren uit Kerkrade zijn maandagochtend aangehouden, nadat zij in Landgraaf diverse vernielingen hadden aangericht, waaronder bij het Pinkpopfestival. De twaalf trokken twintig meter hekwerk van het festival omver.
Enkele agenten zagen dat de jongeren tussen de 19 en 26 jaar rond 04.30 uur de omheining van het terrein vernielden. Even later waren zij de groep kwijt, waarop werd besloten meer eenheden in te schakelen. De twaalf werden korte tijd later gezien in hun woonplaats. Daar vernielden zij in de Dr. Nolenstraat tuinmeubelen en bloempotten. Ook liepen de jongeren over auto's en trapten zij tegen lichtmasten.
De politie hield tien mannen en twee vrouwen aan. Zij zitten vast en worden maandag verhoord.
Alto-tuig :whip: |
Waren het geen Tiesto-groupies die pissed waren dat Thijs niet op Pinkpop staat dit jaar :toothless |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waren het geen Tiesto-groupies die pissed waren dat Thijs niet op Pinkpop staat dit jaar :toothless |
Weet je wat? Dat klinkt best logisch! :D |
|
|
|
|