|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 198)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ophangen aan hun ballen in de hoogste boom......en lekker laten hangen :whip: :whip: :whip: |
jezus ik heb vanavond een kut avond maar die staat alles:whip: :whip:
nogmaals tot de conclusie gekomen dan den bosch echt niet mijn stad is....... zelfs na liters bier werd het er niet beter op...:o
muziek kut.. niet normaal!!!!!!!!!:wtf:
en in plaats van het telefoon nummer van een mooie, leuke vrouw krijg ik die van de lelijke ordi vriendin:whip:
ik ga nu maar slapen en hopen dat ik geen hartstilstand krijg ofzo:nervous: |
|
|
| MaGiK54 |
| Vandaag teveel wind aan de kust......:whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| En ik ben op me plaat gegaan tijdens het mountainbike.......nu een flinke schaafwond op me kuit :mad: |
|
|
| jp |

Gatverdamme :whip: |
|
|
| eieregooie |
| Hihi, verbaast me niks :p |
|
|
| MaGiK54 |
| God ik ben de jongste hiero en moet iedereen onder der hol schoppen om iets voor elkaar te krijgen, totaal geen eigen initiatief.......zo vermoeiend....:o |
|
|
| jp |
Vrijdag om 13:00hr is de persvoorstelling van It's all gone Pete Tong
verkeerde vrije dag gekozen :( |
|
|
| nwopper |
Sjezis....wat een fokkin kutdag!!
Heb 4 dagen van 10 tot 10 aan een animatie gewerkt, dat ding afgekregen. Wordt ie tijdens de beoordelingen compleet afgezeken en mag ik (ja mensen) een herkansingsopdracht doen!
Zondagavond tot 4 uur s'nachts doorgewerkt voor conceptualisatie om alles af te krijgen. Dus ik naar de beoordeling. Wat krijg ik? ING HERKANSINGSOPDRACHTEN!!
Mag ik toevoegen aan:
-1 Werkstuk over de Art Film & een vergelijking met de Hollywood Cinema
-Het maken van drie bumpers, aftiteling, intro en naamsvermelding voor een fictief programma
-Mirageopdracht
-Tentamen mediatheorie.
-1 Seminar anders heb ik niet voldoende ISA's (Individuele studiepunten)
En dat allemaal.....in DRIE weken!
Fukkende klotezooi!! Ik heb gewoon zitten janken van ellende. Waarom? Omdat ik altijd veel te snel jank!!
DuMonde stopt er ook nog eens mee :( :( :( :( :( :( :(
Zeikzooi |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by nwopper
Sjezis....wat een fokkin kutdag |
Arme Whopper :(
| quote: | DuMonde Announcement 30.05.05
DuMonde aka. JamX & De Leon Announcement
Just to let you know, we are separating a bit from the global dance scene and will release less music under our aliases „DuMonde“ or „JamX & De Leon“ and also less music on F8T Recordings and AccessTunes.
The basic reason is the shrinking market and the weak support from the people which has lead to the situation, where we are now more concentrating on other music productions for other people and also more „music on demand productions“ for big industry companies. But still you can expect some selective DuMonde releases and DJ appearances from us during the next months, we just don’t do that much anymore, because of „see above“.
Anyway, trance music will always be our love and we hope it will grow again during the next years. And hopefully the whole music industry will „re-vitalize“ soon and become what it was 5 years ago. But that’s not in our hands but in yours, because it’s you who will decide how to support the music you love.
Best regards
JamX & De Leon |
je hebt diepe indruk op ze gemaakt :eek: |
|
|
| basd |
Sjezis....wat een fokkin kutdag!!
Heb 4 dagen van 10 tot 10 aan een animatie gewerkt, dat ding afgekregen. Wordt ie tijdens de beoordelingen compleet afgezeken en mag ik (ja mensen) een herkansingsopdracht doen!
Zondagavond tot 4 uur s'nachts doorgewerkt voor conceptualisatie om alles af te krijgen. Dus ik naar de beoordeling. Wat krijg ik? ING HERKANSINGSOPDRACHTEN!!
Mag ik toevoegen aan:
-1 Werkstuk over de Art Film & een vergelijking met de Hollywood Cinema
-Het maken van drie bumpers, aftiteling, intro en naamsvermelding voor een fictief programma
-Mirageopdracht
-Tentamen mediatheorie.
-1 Seminar anders heb ik niet voldoende ISA's (Individuele studiepunten)
En dat allemaal.....in DRIE weken!
Fukkende klotezooi!! Ik heb gewoon zitten janken van ellende. Waarom? Omdat ik altijd veel te snel jank!!
Zeikzooi |
 |
|
|
| websley |
Zeikzooi |
Was het al niet erg genoeg dat-ie meegewerkt heeft met Judge Jules, dan?:o |
|
|