tyis toch gvd altijd het zelfde kut gezeik, KUT weer wanneer je voor schoool veel vrij hebt, heb je examens en wordt het opeens nng NICE weer. Godsamme optyfen met dat teringmothering kut klimaat. dikke grafzoooi
Blik
quote:
Originally posted by MennoB
Ik zat net met m'n tenen tussen de deur! :whip: :(
zo is het leven van een Jehova-getuige nu eenmaal jongen
eieregooie
eend door me koplamp :whip:
MaGiK54
Straks werkoverleg, leuk een presentatie over mijn testwerk en een bepaalde opleiding geven :o
eieregooie
Hmm na een betere inspectie bij daglicht blijkt niet alleen t glas eruit te liggen, maar is de boel ook een paar cm naar binnen gedrukt :( Hopelijk vallen de kosten mee... (en wordt t gefixed voor de apk keuring volgende week)
New Wave
Kutkut. Een wietplantje wil niet groeien! Ik blijf maar aaien en aaien en lief doen. Ze zijn nog maar 8 cm hoog maar ze meuren al gigantisch naar die heerlijke geur. :p De andere doet het prima. let it grow let it grow let it growwwwwww. :p
Phortje
quote:
Originally posted by New Wave
Kutkut. Een wietplantje wil niet groeien! Ik blijf maar aaien en aaien en lief doen. Ze zijn nog maar 8 cm hoog maar ze meuren al gigantisch naar die heerlijke geur. :p De andere doet het prima. let it grow let it grow let it growwwwwww. :p
Wietplantjes zijn echt de enige objecten die jij goed behandelt he? :D
New Wave
quote:
Originally posted by Phortje
Wietplantjes zijn echt de enige objecten die jij goed behandelt he? :D
Er zijn nog wel wat andere objecten/projectjes waar ik aandacht aan schenk hoor. :p Maar op mijn vrije dagen is dit wel prioriteit nummer 1. :p