|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 132)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Europe - Germany 175277
Europe - Holland 175917
Het einde van de wereld is nabij |
Het is ook wel heel erg rustig de laatste tijd hier! Misschien geeft dit aanleiding tot spammen... JP en Magik kom op multiposten als een malle! |
|
|
| Tim81 |
| hey, ik kan het ook! |
|
|
| jp |
Nee ik begin er niet aan. Wil je de bierbuiken op afstand houden dan dient er collectief gepost te worden. Helaas gebeurt dat niet dus houdt het eens op...
Oh well |
|
|
| DJ_Siesta |
| goed bezig :eek: |
|
|
| jp |
Zonde hoor, het was relatief makkelijk om het verschil op zesduizend te houden. Maar ja met 70 man op TE is het gat zo gedicht, vooral indien er geen enkele tegenwicht geboden wordt
Ach... life goes on ;) |
|
|
| Muppy |
hahahaha grappenmaker!
maar we moeten ff die moffen van ons af zien te houden...
misschien een nieuwe chill out thread maken? die andere kan ik niet eens meer normaal in posten. |
|
|
| jp |
Wat dacht je van een 'wat ben je aan het doen thread'?
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
Open maar :p |
|
|
| New Wave |
Ach zonder een beetje fun is het holland forum zo dood als maar kan.
De een begint te janken omdat we het gezellig hebben. de ander zit te janken om het feit dat het niet serieus meer is maar posten voor geen donder....Het is gewoon een kutforum..iedereen loopt namelijk te kankeren op elkaar. :) Vroeger hadden we nog leuke gesprekken en deed niemand moeilijk.
Ook de onderwerpen zijn niet interresant meer omdat er altijd wel wat gasten zijn die lopen te zeveren dat het hie rniet thuis hoord....blablablablabla En je merkt het al, het is al onwijs rustig nu. Want mensen lopen te zeiken maar brengen zelf niets in. Hulde voor die mensen. |
|
|
| jp |
eR mOeT mEeR gEzOpEn En GeDrUgSt WoRdEn :D
En ik hou van je NW  |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
eR mOeT mEeR gEzOpEn En GeDrUgSt WoRdEn :D
En ik hou van je NW |
ik ook van jouw hoor! |